hvad laver den ?
Fra : gc

Dato : 20-03-03 09:21

Hver gang jeg er i et MS office XP program(undtagen Outlook)
kommer der ca. hver 5 sek. et timeglas i et par sek.
det gør det hele meget langsomt at arbejde med.
Massser af ram og HD plads, ingen problemer i andre programmer.
bruger Win XP-pro

hvad laver den ?

Fra : pre

Dato : 20-03-03 12:29

Timeglasset indicerer (der kan være forskel på udseendet, se i Kontrol
Panel) sandsynligvis at et program kører i baggrunden. Mit gæt er Outlooks
Journal, ellers kom igen for at fange synderen.
pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : gc

Dato : 21-03-03 09:21

"pre" <Skriv@til.gruppen> skrev i en meddelelse
> Timeglasset indicerer (der kan være forskel på udseendet, se i Kontrol
> Panel) sandsynligvis at et program kører i baggrunden. Mit gæt er Outlooks
> Journal, ellers kom igen for at fange synderen.

Det sker også selv om Outlook ikke er åben !

Fra : pre

Dato : 21-03-03 12:17

Outlooks Journal kører uafhængigt af Outlook. Men prøv dette:
I Word klik i den øverste linie på Hjælp. Vælg Om Word. Når fanfaren har
lagt sig klik på Systeminformation. Klik ned i listen til Software, derefter
til Running Tasks.

Der kommer en lang liste med TSR programmer. Nu skal du være kreativ og
finde hvad der skiller sig ud systemprogrammerne, altså mulige syndere.

Fra : gc

Dato : 24-03-03 10:10

Kan du se noget skummelt ?

brss01a.exe c:\windows\system32\brss01a.exe
1172 8 204800 1413120

brsvc01a.exe c:\windows\system32\brsvc01a.exe
1132 8 204800 1413120

c5w32.exe c:\programmer\microsoft navision\c5w32.exe
1040 8 204800 1413120

csrss.exe Ikke tilgængelig
496 13 Ikke tilgængelig Ikke tilgængelig

explorer.exe c:\windows\explorer.exe
1748 8 204800 1413120

helpctr.exe
c:\windows\pchealth\helpctr\binaries\helpctr.exe 1360 8
204800 1413120

helpsvc.exe c:\windows\pchealth\helpctr\binaries\helpsvc.exe
1044 8 204800 1413120

lsass.exe c:\windows\system32\lsass.exe
576 9 204800 1413120

netscp.exe c:\programmer\netscape\netscape\netscp.exe
1832 8 204800 1413120

ntvdm.exe c:\windows\system32\ntvdm.exe
284 4 204800 1413120
(xpsp1.020828-1920)

outlook.exe c:\programmer\microsoft
office\office10\outlook.exe 396 8 204800
1413120

seccopy.exe c:\progra~1\seccopy\seccopy.exe
1824 8 204800 1413120

services.exe c:\windows\system32\services.exe
564 9 204800 1413120
(xpclient.010817-1148)

smss.exe c:\windows\system32\smss.exe
432 11 204800 1413120
(xpsp1.020828-1920)

spoolsv.exe c:\windows\system32\spoolsv.exe
1152 8 204800 1413120
(XPClient.010817-1148)

svchost.exe c:\windows\system32\svchost.exe
744 8 204800 1413120
(xpclient.010817-1148)

svchost.exe c:\windows\system32\svchost.exe
796 8 204800 1413120
(xpclient.010817-1148)

svchost.exe Ikke tilgængelig
984 8 Ikke tilgængelig Ikke tilgængelig

svchost.exe Ikke tilgængelig
1016 8 Ikke tilgængelig Ikke tilgængelig

system Ikke tilgængelig
4 8 0 1413120
Ikke tilgængelig

system idle process Ikke tilgængelig
0 0 Ikke tilgængelig Ikke tilgængelig Ikke
tilgængelig

vsmon.exe c:\windows\system32\zonelabs\vsmon.exe
1492 8 196608 524288

winlogon.exe c:\windows\system32\winlogon.exe
520 13 204800 14131202
(xpsp1.020828-1920)

winword.exe c:\programmer\microsoft office\office10\winword.exe
1268 8 204800 1413120

wmiprvse.exe Ikke tilgængelig
2024 8 Ikke tilgængelig Ikke tilgængelig

zapro.exe c:\programmer\zone labs\zonealarm\zapro.exe
1844 8 204800 1413120