MS Windows
briani 27239
Dual boot ?
Fra : ab

Dato : 20-03-03 16:58

Kan man installere W98 på en PC der i forvejen har XP ? (ved hjælp af
Partition Magic eller lignende).

ab

Fra : ab

Dato : 20-03-03 09:34

Det skal lige siges at min PC i forvejen er sat op med et _velfungerende_ XP
(som jeg nødigt vil ominstallere) - nu har jeg så fået en printer, der ikke
kan findes en xp-driver til.

ab

Fra : Janner

Dato : 20-03-03 10:14

"ab" <ab_brs@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
XP
> (som jeg nødigt vil ominstallere) - nu har jeg så fået en printer, der

Yees boot magic er løsningen , ellers er det ikke så slemt .... Du kan
installere 98 på en anden disk elelr partition end XP , herefter vil pc'en
ikke længere kendes ved at der er XP på maskinen da denne boot funktion er
sat ud af spillet. Herefter kan du lot indsætte din XP cd igen og boote på
denne for herefter vælge at reperere systemet .... Og volla du har en
multiboot mellem 98 og XP.

Hygge Jan