Kan en P4 CPU med 533MHz FSB køre på MB me~
Fra : Peter Haslev

Dato : 20-03-03 07:01

Se subj.!

Peter Haslev
M.Sc.E.E in Digital Signal Processing
Phone: +45 98 13 10 34 / 40 11 76 70
E-mail: haslev@mail1.stofanet.dk
Web: http://home1.stofanet.dk/haslev

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 20-03-03 07:32

> Se subj.!

Hej Peter

Det kan den. Den kommer bare til at køre tilsvarende langsommere.

Cpu'ens originale hastighed * 3/4 (tre-fjerdedele), så har du den hastighed
cpu'en kommer til at køre med.

Om du så kan overclocke bundkortet, så den alligevel kommer til at køre
oprindelig hastighed kan du jo så afprøve.

Fra : Joe Sandøe

Dato : 20-03-03 08:30

Ja du kan godt bruge en processor der køre 400 FSB, optimalt på ovennævnte
board.
VH Joe

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 20-03-03 22:38

Hvis CPU´en er multiply låst, og bundkortet ikke kan overclockes, kan jeg
ikke se at det skulle være specielt "optimalt" !!

Fra : Joe Sandøe

Dato : 20-03-03 22:52

"Morten Bo Jensen" <giant*nospam*@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hvis CPU´en er multiply låst, og bundkortet ikke kan overclockes, kan jeg
> ikke se at det skulle være specielt "optimalt" !!

Hej Morte Bo Jensen
Nej det kan du da have ret i, jeg fik lige byttet om på bundkort og CPU
specifikationer
VH Joe

PS. Morten husk at skrive under det du svare på, så bliver det nemmere for
at at følge med i trådene.