Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til køb af digitalkamera
Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 19-03-01 19:30

Jeg tænker på at købe et nyt digitalt kamera,jeg har tænkt på et Olympus
C-2100 Ultra Zoom og så har jeg læst lidt om Sony Mavica CCD 1000 men der er
jo næsten 5000Kr. til forskel, så er Sonyèn de 5000 mere værd.Jeg har ikke
det vilde begreb om det , så det ville være rart med lidt hjælp.Jeg har et
Olympus C-820l og er blevet træt af at der ikke er nogen dybde og skarphed i
billederne ,så nu skal det være.
mvh
Lasse

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-03-01 20:00

"Lasse Tørnkvist" wrote:

> Jeg tænker på at købe et nyt digitalt kamera,....klip.....

Du stiller et godt spørgsmål, men det er allerede stillet og besvaret,
sådan ca. en snes gange inden for de sidste 3 mdr. - så tag lige og læs
nogle af de gamle tråde/indlæg med tilsvarende emne.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen