MS Windows
briani 27239
Windows xp forskel
Fra : karsten nilsson

Dato : 19-03-03 21:45

Hej derude

Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på Windows xp (OEM) og
Windows xp (EDU) er, hvis der er nogen.

Hilsen Nilsson

Fra : Brian Olsen

Dato : 19-03-03 21:49

"karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> wrote in message news:3e78d6b2$0$24691$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej derude
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på Windows xp (OEM) og
> Windows xp (EDU) er, hvis der er nogen.

Licensbetingelserne

Edu er en studielicens:
<http://www.microsoft.com/danmark/license/student/>

OEM er versioner som skal sælges sammen med noget 'vitalt' hardware til en PC
F.eks en mus

mvh
Brian Olsen

Fra : Brian Olsen

Dato : 19-03-03 21:53

"Brian Olsen" <bfoNOSPAM@hotpop.com> wrote in message news:b5al3p$36k$1@sunsite.dk...

> Licensbetingelserne
>
> Edu er en studielicens:
> <http://www.microsoft.com/danmark/license/student/>

Glemte lige - Edu-udgaver kan kun fås som upgrade-versioner.

Du skal altså have en gyldig licens til Win 98 el. senere for at kunne
opgradere til en XP studielicens.

Men selve softwaren er den samme !

Mvh
Brian Olsen

Fra : Brian Olsen

Dato : 19-03-03 21:55

"Brian Olsen" <bfoNOSPAM@hotpop.com> wrote in message news:b5alb9$4no$1@sunsite.dk...

> Glemte lige - Edu-udgaver kan kun fås som upgrade-versioner.

Når vi snakker Windows altså - Office kan fås som fulde versioner med Edu-licens

Nu tror jeg det hele kom med

Mvh
Brian Olsen