MS Windows
briani 27239
MSN messenger eller yahoo messenger?
Fra : MaRk

Dato : 19-03-03 21:28

Hej

Jeg skal finde ud af hvilket af de to messengers der er bedst.
Yahoos eller msn's?

Jeg skal vide hvilket der er bedst til lyd chat og webcams chat.

Mvh
Mark

ps. håber jeg er i rigtige gruppe.

--
Køb din nye pc på www.mgrj.1go.dk

Fra : Martin K

Dato : 19-03-03 21:42

MaRk wrote:
> ps. håber jeg er i rigtige gruppe.

Du skal nok over i news:dk.edb.internet.software.icq

Det kan være at gruppenavnet umiddelbart lyder forkert, men det er der
sådanne ting diskuteres...

--
Martin K

Fra : Søren Blom

Dato : 20-03-03 12:43

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i

> Du skal nok over i news:dk.edb.internet.software.icq

Det er ikke helt rigtig, da det er en gruppe specifik for ICQ, læs evt.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.icq måske
tolker jeg det forkert.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin K

Dato : 20-03-03 21:00

Søren Blom wrote:
> Det er ikke helt rigtig, da det er en gruppe specifik for ICQ, læs
> evt. http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.icq
> måske tolker jeg det forkert.

Jeg ved det, men det er nu der de ting bliver taget op...

--
Martin K

Fra : Søren Blom

Dato : 20-03-03 12:50

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i

> Jeg skal vide hvilket der er bedst til lyd chat og webcams chat.

Personligt vil jeg mene at Yahoo messenger er bedst til webcamera chat. Lige
hvorfor kræver en længere forklaring som jeg ikke har tid til at skrive lige
nu, så jeg vil vende tilbage i løbet af dagen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk