MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejmeddelelse ved opstart af xp
Fra : Steen Larsen

Dato : 19-03-03 21:28

Hej Eksperter

Når jeg starter xp home op får jeg denne fejlmedddelse som
jeg har lagt i dk.binaer
Er der en der kan hjælpe mig med at fjerne den, så vidt jeg
har opdaget gir den ingen problemer jeg skubber den bare ud
af skærmen for hvis jeg klikker ok på den kommer den bare
igen.

MVH Steen.
--
____________________________
Steen Larsen

Fra : Madsen

Dato : 19-03-03 21:51

Steen Larsen skrev:

> Er der en der kan hjælpe mig med at fjerne den, så vidt jeg
> har opdaget gir den ingen problemer jeg skubber den bare ud
> af skærmen for hvis jeg klikker ok på den kommer den bare
> igen.

Prøv engang at starte en kommandoprompt og skrive følgende efterfulgt
af et tryk på Enter: sfc /scannow

Du skal have din Windows-cd i drevet når du gør det for sfc vil hente
systemfiler fra den hvis den får brug for det. Jeg tror nemlig at du
har fået koks i nogle af dine systemfiler.

Madsen.

Fra : Steen Larsen

Dato : 21-03-03 23:19

In news:Xns9343DE375F8DA.thomas@madsen.tdcadsl.dk,
Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> typed:

> Prøv engang at starte en kommandoprompt og skrive
> følgende efterfulgt af et tryk på Enter: sfc /scannow

Hvad er en kommandopromt og hvordan starter man en sådan?

> Du skal have din Windows-cd i drevet når du gør det for
> sfc vil hente systemfiler fra den hvis den får brug for
> det. Jeg tror nemlig at du har fået koks i nogle af dine
> systemfiler.

Nu skiver du at jeg skal have Windws-cd i drevet jeg har
ikke en sådan kan det ske at det ligger på Recovery CD fra
Compaq?

MVH Steen.

--
____________________________
Steen Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-03 23:44

"Steen Larsen" <steen-larsen********@tdcadsl.dk> skrev :

>Hvad er en kommandopromt og hvordan starter man en sådan?

Start => Tilbehør => Command Prompt
(Ved ikke, hvad den hedder i dansk XP)

>Nu skiver du at jeg skal have Windws-cd i drevet jeg har
>ikke en sådan kan det ske at det ligger på Recovery CD fra
>Compaq?

Mon ikke, der sker ikke noget ved at prøve.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-03-03 01:05

On Fri, 21 Mar 2003 23:44:08 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Start => Tilbehør => Command Prompt
>(Ved ikke, hvad den hedder i dansk XP)

"Kommandoprompt"

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-03-03 22:19

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Start => Tilbehør => Command Prompt
> (Ved ikke, hvad den hedder i dansk XP)

Start => Programmer => Tilbehør => Kommandoprompt

Jeg tror det ikke.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.