Oscar uddelingen...
Fra : zcully

Dato : 19-03-03 21:17

Er der egentlig kommet noget officielt ud omkring om Oscar er aflyst?
Jeg læste igår at de overvejer at aflyse på grund af krigen (der nok bliver
en realitet).

Hold kæft jeg bliver skuffet hvis de aflyser. Har ventet LÆNGE på at det
skulle komme og har taget fri mandag for at se det hele!!!

/Zcully

Fra : CybaMerc

Dato : 19-03-03 22:06

A long time ago in a galaxy far, far away....
zcully wrote:

[snip]

>Har ventet LÆNGE på at det skulle komme og har taget fri mandag for at se det hele!!!

Samme her! Endnu en grund til ikke at kunne lide Bush ;) Nå... jeg
håber da, at de besinder sig. Har også til min store glæde set, at
svensk TV2 sender showet. Ganske rart, når nu man ikke kan tage DR2.

Fra : Martin Møller

Dato : 19-03-03 22:10

"CybaMerc" <CybaMerc@REMOVE_THISimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> håber da, at de besinder sig. Har også til min store glæde set, at
> svensk TV2 sender showet. Ganske rart, når nu man ikke kan tage DR2.

Det plejer da at være Zulu der transmitterer. Nu håber jeg ikke vi får et
eller andet sludrechatol der absolut IKKE kan holde sin kæft og skal jappe
og oversætte alt hvad Steve Martin siger.

Martin

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 19-03-03 22:25

> Det plejer da at være Zulu der transmitterer.

Jep, men denne gang blev det DR2, der løb med showet. Det betyder så farvel
til Palle Strøm og Co., men mon ikke det bliver ok?

Jeg husker med gru en gang sidst i 80erne, da Ulla Terkelsen sad og
"oversatte" ind over hele showet... horrible!

Thomas

Fra : CybaMerc

Dato : 19-03-03 22:37

Martin Møller wrote:

>Det plejer da at være Zulu der transmitterer.

Det plejer at være TV2 (og svensk TV4).

>Nu håber jeg ikke vi får et eller andet sludrechatol der absolut IKKE kan holde sin kæft og skal jappe
>og oversætte alt hvad Steve Martin siger.

Det kan vel dårligt blive værre end Palle Strøm og Ole Steen Nillson.

Fra : Martin Møller

Dato : 19-03-03 23:22

> A long time ago in a galaxy far, far away....

> Det plejer at være TV2 (og svensk TV4).

> Det kan vel dårligt blive værre end Palle Strøm og Ole Steen Nillson.

Palle Strøm var ganske udemærket. Han kunne i det mindste finde ud af at
holde kæft under selve showet.

Martin

Fra : Dopedog

Dato : 19-03-03 22:31

> Er der egentlig kommet noget officielt ud omkring om Oscar er aflyst?
> Jeg læste igår at de overvejer at aflyse på grund af krigen (der nok
bliver
> en realitet).

Yep det gjorde det ....

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 19-03-03 23:11

Det er vist ikke aflyst, men de har ikke "den røde løber" i brug. Altså hvor
vi i flere timer skal se på alle de berømte og høre på hvad de egentlig har
på bla. bla.
Men jeg kommer til savne Palle Strøm og co., men har hørt at det er ham fra
Filmland(DR2) der har overtaget.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-03-03 23:41

On Wed, 19 Mar 2003 21:17:16 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Hold kæft jeg bliver skuffet hvis de aflyser. Har ventet LÆNGE på at det
>skulle komme og har taget fri mandag for at se det hele!!!

Ja og jeg skulle gerne være i biffen hele natten

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Michael Skov

Dato : 20-03-03 06:48

martin.moeller@tiscali.dk skriver:
>Palle Strøm var ganske udemærket. Han kunne i det mindste finde ud af at
>holde kæft under selve showet.

Og dog . Jeg husker hans "her kommer jean luc ØHHH jeg mener Patrick
Stewart"

MU!

Fra : Martin Møller

Dato : 20-03-03 10:19

"Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> martin.moeller@tiscali.dk skriver:
>
> Og dog . Jeg husker hans "her kommer jean luc ØHHH jeg mener Patrick
> Stewart"

Det viser vel bare at han er en ægte filmfreak

Martin

Fra : Windom Earle

Dato : 20-03-03 13:19

> Det viser vel bare at han er en ægte filmfreak

Burde man ikke sige filmfanatiker eller filmnørd? Freak er mere udtryk for
en som bare ser en masse film, hvor nørd og fanatiker er én som rent faktisk
ved noget om det..... ja det er jo dejligt med lidt ordkløveri en gang i
mellem

Fra : Max

Dato : 20-03-03 13:42
Fra : Martin Møller

Dato : 20-03-03 19:39

"Max" <no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Oscar bliver ikke aflyst

http://www.cnn.com/2003/SHOWBIZ/Movies/03/11/sprj.aa03.oscars.war.plans.ap/i
ndex.html

Taget fra ovenstående link:
"If we do choose to celebrate this thing, ... we've got to think about how
we can do that in a way that is respective of what's going on," said Irish
actor Daniel Day-Lewis, a lead-actor nominee for "Gangs of New York." "It
would seem kind of obscene if we were there trouncing up the red carpet
grinning and waving and people were dying somewhere in the world."

Hvad så med de tusindevis af børn der dør af hungersnød og fattigdom hver
dag? Det lader ikke til at påvirke selvsamme celebreties. Moral er godt og
især i USA er dobbeltmoral dobbelt så godt.

Martin

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-03-03 12:52

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad så med de tusindevis af børn der dør af hungersnød og fattigdom hver
> dag?

Jamen de er jo ikke amerikanere......

/jim

Fra : Martin Møller

Dato : 22-03-03 20:29

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen de er jo ikke amerikanere......

Nå nej, så betyder det jo ikke noget....

Martin