Aaaaah Live i Århus
Fra : zcully

Dato : 19-03-03 21:09

Vildt nok så kommer Live og spiller på Train i Århus d. 8/6. Har straks købt
billet og glæder mig MEGET.
Så dem i Vega sidste gang de var i DK og det var en feeeed koncert, så mon
ikke de vil sparke R.. den her gang også!!

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-03-03 23:42

On Wed, 19 Mar 2003 21:08:32 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Så dem i Vega sidste gang de var i DK og det var en feeeed koncert, så mon
>ikke de vil sparke R.. den her gang også!!

Damn jeg skal skynde mig!!!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-03-03 23:47

wrote:

> [...]
>Så dem i Vega sidste gang de var i DK og det var en feeeed koncert, så mon
>ikke de vil sparke R.. den her gang også!!

Yes!! Billet købt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Daniel Andersen

Dato : 20-03-03 13:08

> Yes!! Billet købt

HVOR? - De linker til billetmaskinen, men der er billetterne ikke til at
finde???? - HJÆLP!

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 20-03-03 13:26

"Daniel Andersen" <bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> wrote in message

> HVOR? - De linker til billetmaskinen, men der er billetterne ikke til at
> finde???? - HJÆLP!

er de ikke sat til salg på e-billet i første omgang? Så skulle de komme på
billetnet i morgen. Fair nok at give e-billet ejere en fordel for at støtte
systemet.

/Nikolaj

Fra : Daniel Andersen

Dato : 20-03-03 13:36

> er de ikke sat til salg på e-billet i første omgang? Så skulle de komme på
> billetnet i morgen. Fair nok at give e-billet ejere en fordel for at
støtte
> systemet.

Jeg kan vist ikke helt finde rundt i det der e-Billet - Kan man ikke bare
bruge sit DK-kort og få billetter tilsendt?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 20-03-03 13:43

> Jeg kan vist ikke helt finde rundt i det der e-Billet - Kan man ikke bare
> bruge sit DK-kort og få billetter tilsendt?

Du skal først ind og bestille et e-billet kort, men jeg mener, at du godt
kan bestille billetter inden du har modtaget kortet.

/Nikolaj

Fra : Daniel Andersen

Dato : 20-03-03 13:41

> Du skal først ind og bestille et e-billet kort, men jeg mener, at du godt
> kan bestille billetter inden du har modtaget kortet.

Deler ikke deres opfattelse af at det er smart, når jeg nu bare står og skal
sikre min billet til denne her koncert . Ville det komme på BilletNet i
morgen?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 20-03-03 13:48

> Deler ikke deres opfattelse af at det er smart

Jo det er så, men lad os nu ikke skændes om det

> , når jeg nu bare står og skal
> sikre min billet til denne her koncert . Ville det komme på BilletNet i
> morgen?

"Billetsalget er startet via ebillet (gebyr: 10,-). Klik "køb" ovenfor. Se
evt. mere om ebillet herunder. Der sælges også billetter via Billetnet
(gebyr: 17,-) på landets posthuse, dog først fra fredag 21. marts, kl. 10."

/Nikolaj

Fra : Daniel Andersen

Dato : 20-03-03 14:34

> [...]
> evt. mere om ebillet herunder. Der sælges også billetter via Billetnet
> (gebyr: 17,-) på landets posthuse, dog først fra fredag 21. marts, kl.

OK - Jeg vil være super-ready der

Tak!

Fra : Daniel Andersen

Dato : 20-03-03 13:09

> [...]
> Så dem i Vega sidste gang de var i DK og det var en feeeed koncert, så mon
> ikke de vil sparke R.. den her gang også!!

Skal se dem i Vega igen, hvis jeg kan finde en billet. Så dem også sidst i
Vega, og du har ret - Det var en feeeed koncert . De turnerer jo ikke
denne gang som promotion for et album, hvilket nok betyder at de spiller
alle de fede fra alle albums - Måske!

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 20-03-03 14:27

"De turnerer jo ikke denne gang som promotion for et album, hvilket nok
betyder at de spiller alle de fede fra alle albums - Måske!"

Det er nok ikke helt sandheden. Der kommer et nyt Live-album til sommer og
man har allerede kunne hente en akustisk sang, og en "hel" sang på deres
hjemmeside. De har faktisk været i studiet i et par måneder nu og jeg mener,
at albummet er meget tæt på at være færdigt. Men det bliver vel den
sædvanlige blanding af et par nye og så de fedeste fra deres tidligere
albums, og heldigvis for det da, for der er rigtig mange af de gamle som
rykker! Den nye "What Are We Fighting For" er også en kanon sang.

Kian

Fra : Daniel Andersen

Dato : 20-03-03 14:33

> [...]
> albums, og heldigvis for det da, for der er rigtig mange af de gamle som
> rykker! Den nye "What Are We Fighting For" er også en kanon sang.

Rigtigt - Havde egentlig glemt at et nyt album er på trapperne -
Forhåbentligt federe end det sidste. Det nummer du nævner er ihvertfald fedt
.
Sidst spillede de nogle numre fra TDTH, men blandede ganske rigtig en masse
af de gamle ind også - Lad os håbe det er det mix de stadig bruger

Fra : zcully

Dato : 20-03-03 16:55

> Sidst spillede de nogle numre fra TDTH, men blandede ganske rigtig en
masse
> af de gamle ind også - Lad os håbe det er det mix de stadig bruger

Synd de ikke spillede mere fra den sorte (secret samadhi)!! Mener kun de
spillede Lakanis juice, men hold kæft hvor den også holdte. Jeg fik totalt
gåsehud da han startede guitar riffet. Aaaaaaah.....

/Zcully

Fra : Daniel Andersen

Dato : 20-03-03 17:32

> Synd de ikke spillede mere fra den sorte (secret samadhi)!! Mener kun de
> spillede Lakanis juice, men hold kæft hvor den også holdte. Jeg fik totalt
> gåsehud da han startede guitar riffet. Aaaaaaah.....

De spillede også Pillar Of Davidson - En af mine favoritter

- Kunne ellers være fedt at hoppe til White/Discussion

Fra : Daniel Andersen

Dato : 20-03-03 22:16

> [...]
> albums, og heldigvis for det da, for der er rigtig mange af de gamle som
> rykker! Den nye "What Are We Fighting For" er også en kanon sang.

Det er åbenbart i forbindelse med et nyt album - Officielt

http://www.gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=10464