Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot A60 vs Ixus V2
Fra : Peter Christensen

Dato : 19-03-03 21:06

Hej

Jeg har kigget lidt på det to kameraer med henblik på snart at investere i
et digital kamera. Umiddelbart ser det ud til, at Ixus modellerne er smart
designede, små kameraer, mens fx A60 har flere muligheder for manuel
indstilling. Opløsningen er den samme og gå ud fra, at de begge har god
optik. Men er der andre, væsentlige forskelle på de to?

Jeg mener at have set et sted, at Ixus'en har større lcd skærm hvilket ikke
er helt uvæsentligt for mig, da mit syn ikke er altid godt og en større
søger derfor vil være en fordel.

På forhånd tak,
Peter