Security alert i norton firewall
Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 19-03-03 20:33

Hej!

Jeg er inden for det sidste stykke tid begyndt at få en security alert fra
norton firewall 2003, hvor den siger noget med HTTP_IIS_ISAPI_Extension...
Det sker næsten hele tiden.

Er der nogen ved hvad det er, og om det er noget der kan være skadeligt,
eller om jeg på en måde kan undgå det? Jeg har scannet med ad-aware og
norton antivirus...

På forhånd tak!

Hilsen,
Lasse

Fra : Anders Lund

Dato : 19-03-03 21:44

Lasse Eskildsen wrote:
> Jeg er inden for det sidste stykke tid begyndt at få en security
> alert fra norton firewall 2003, hvor den siger noget med
> HTTP_IIS_ISAPI_Extension... Det sker næsten hele tiden.

En hurtig søgning hos Symantec (dem som laver Norton produkterne) gav
følgenden:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/codered.f.html
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/codered.ii.html

Citat:
Symantec Manhunt 2.2 detects CodeRed.F with its Anomaly Engine as "HTTP
Malformed URL," and if the latest signature update has been applied, this
will be detected as "HTTP_IIS_ISAPI_Extension" under Hybrid Mode.
Citat slut.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix