MS Windows
briani 27239
Synkronisering?
Fra : rasmusbang

Dato : 19-03-03 19:57

Hej

Jeg vil gerne vide, hvordan man, i Windows XP, kan lave synkroniseringer
mellem dokumenter på egen hardisk og samme dokumenter på en server i et
lokalt netværk.
Jeg kender til funktionen synkroniser, men det den udfører er en
synkronisering af "offline-mapper".

på forhånd tak!
/Rasmus

Fra : ..::jmj::..

Dato : 19-03-03 21:29

"rasmusbang" <abm@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lokalt netværk.
> Jeg kender til funktionen synkroniser, men det den udfører er en

Og? Hvad mere ønsker du?
Det du efterspørger lyder rent faktisk som det "synkronisering" gør.
Der er ingen der siger at man behøver at være offline for at bruge
offline-mapper.
Synkroniseringen fungerer faktisk udemærket.
Ellers kan du bruge programmer som NoHandsBackup eller Stoneware KopiKontrol
(begge freeware).

...::jmj::..

Fra : rasmusbang

Dato : 19-03-03 22:12

> Og? Hvad mere ønsker du?

det jeg ønsker er en form for backup af mine dokumenter på min harddisk.
Jeg vil gerne have det til at fungere sådan, at jeg kan have dokumenter
liggende på harddisken, som computeren kan synkronisere med samme
dokumenter, både den ene og den anden vej, på serveren når jeg tilslutter
netværket.
/rasmus

Fra : ..::jmj::..

Dato : 20-03-03 06:36

> [...]
> liggende på harddisken, som computeren kan synkronisere med samme
> dokumenter, både den ene og den anden vej, på serveren når jeg tilslutter

Så prøv NoHandsBackup, den kan det der...