jeg kan ikke afinstallere moha
Fra : René

Dato : 19-03-03 18:27

Jeg køre xp home
Mit problem er at jeg ikke kan affinstallere medal of honor.
Jeg putter skiven i og trykker uninstall intet sker.
Jeg prøver så i xp tilføj/fjern programmer der starter den rigtigt med at
afinstallere medn det tager 2 sek. og medal of honor ligger der stadig.
Hvad gør jeg?

Rene`Høxbro

hoexbro@webspeed.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-03-03 18:54

"René" <hoexbro@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg prøver så i xp tilføj/fjern programmer der starter den rigtigt med at
> afinstallere medn det tager 2 sek. og medal of honor ligger der stadig.

Installer det samme sted, og afinstaller så.

- Martin

Fra : René

Dato : 19-03-03 20:36

Jeg kan heller ikke komme til det punkt hvor man affinstallere.
Der er 3 punkter :affinstallere,reparere,modifisere
Der er ikke noget punkt der hedder install

Rene`Høxbro

hoexbro@webspeed.dk

Fra : René

Dato : 19-03-03 21:09

Jeg har også prøvet at fjerne spillet manuelt og fjerne nøgler i
registreingsdatabasen men lige fedt hjælper det.

Fra : René

Dato : 19-03-03 20:37

Jeg kan heller ikke komme til det punkt hvor man afinstallere. der er 3
punkter affinstallere,reparere,modifisere
Jeg kan ikke installere forfra.

Fra : René

Dato : 19-03-03 20:38

Fra : René

Dato : 19-03-03 20:40

Der er ikke et punkt der siger install
der er 3 andre punkter : modifisere . reparere. affinstallere.
ingen af punkterne kan bruges til at fjerne moha

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-03-03 22:21

"René" <hoexbro@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Der er ikke et punkt der siger install
> der er 3 andre punkter : modifisere . reparere. affinstallere.
> ingen af punkterne kan bruges til at fjerne moha

Så kør en reparation. Afinstaller derefter.

- Martin

Fra : -= Buster =-

Dato : 19-03-03 23:28

> "René" <hoexbro@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så kør en reparation. Afinstaller derefter.

Jeg har samme problem.. Det hjælper ikke at afinstallere.... Hjælp søges,
ellers er den eneste udvej at formatere hele l*rtet og det gider jeg sgu
ikke...

Michael