Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Over spilning af video! AVI eller MP?? :~
Fra : steen heide

Dato : 20-03-03 18:29

Hej

Jeg er ved at skifte video optager desværre er den gamle brændt af

Jeg har fået tilbud om at få overspillet mine film til data format.
Hvilket format giver den mest ægte overspilning af mine originaler.

Avi eller MP

hvis der er andre bud er jeg lutter øre

Venlig hilsen

Steen Heide

Fra : KNL DtP

Dato : 19-03-03 18:39

"steen heide" <Heide@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> hvis der er andre bud er jeg lutter øre

Prøv i news:dk.edb.videoredigering der får du nok noget mere respons

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-03-03 16:59

"steen heide" skrev i en meddelelse
> Hvilket format giver den mest ægte overspilning af mine originaler.
> Avi eller MP

Spm en anden har foreslået, så prøv i news:dk.edb.videoredigering
hvor spørgsmålet hører hjemme.

Men start med at stille dit ur rigtigt !

Fremdaterede indlæg skaber som regel en masse sure opstød, og mange
gider ikke svare på dem.....

Jan