celle info på p800
Fra : Carsten Larsen

Dato : 19-03-03 17:08

hej alle

efter jeg har fået opgraderet min p800 til nyeste firmvare (R1D), kan jeg
ikke få Celle Info til at virke, det sted hvor man vælger celle info er
"greyed out" og kan altså ikke vælges

er der andre der har samme problem?

mvh Carsten

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 19-03-03 20:02

"Carsten Larsen" <carsten@sundbynetFJERN.dk> wrote in message
> [...]
>
> efter jeg har fået opgraderet min p800 til nyeste firmvare (R1D), kan jeg
> ikke få Celle Info til at virke, det sted hvor man vælger celle info er

Et vildt skud:

Kan det have noget at gøre med at GPRS er i brug?
Jeg synes at havde hørt om det på andre telefoner når GPRS er i brug da det
åbentbart forhindre at celleinfo vises korrekt.

Steven

--
Violinkattejammer på 18 gange den normale hastighed er en gave til folk der
lider af tinitus

At sende til mig personligt uden at fjerne 1977 fra mailadressen skoder for
vildt.
It's not recommended to send me a personal mail without removing 1977 from
the adress first.

Fra : Carsten Larsen

Dato : 19-03-03 20:32

hej steven

gprs er ikke aktiveret...

mvh Carsten

Fra : Nuggi

Dato : 19-03-03 21:56

hejsa

jeg er ikke helt sikkert men mener at den nyeste SW hedder R1g05

Nuggi