MS Windows
briani 27239
Vedr. Newest Internet Security Pack???
Fra : SGF

Dato : 19-03-03 17:08

Hej NG-eksperter

Jeg har lige modtaget en mail fra Microsoft med emnet "Newest internet
security pack" og en vedhæftet fil....

Hvad er det og er den god nok eller fake??

Mvh
Søren

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-03-03 17:10

Hej!

SGF wrote:

> Hej NG-eksperter
>
> Jeg har lige modtaget en mail fra Microsoft med emnet "Newest internet
> security pack" og en vedhæftet fil....
>
> Hvad er det og er den god nok eller fake??

Det er selvfølgelig en virus / fake eller hvad du nu vil kalde det. NAV har for
længst slettet en 7-8 stykker af dem hos mig :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : SGF

Dato : 19-03-03 17:15

Hej Kim

Tak for hurtigt svar!!

Mærkeligt, NAV ikke har brokket sig på min maskine!!!

Mvh
Søren

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-03-03 17:21

Hej!

SGF wrote:

> Tak for hurtigt svar!!

:)

> Mærkeligt, NAV ikke har brokket sig på min maskine!!!

Tja, har du slået 'e-mail protection' til? Og kører du med nyeste update?

Iøvrigt, kør _!!ALDRIG!!_ attachments som du ikke ved hvad er - heller ikke i
første omgang hvis det er fra nogen du kender. Kun hvis du ved at den er
personligt fra dem (og dermed ikke en "automatisk udsendelse" fra en
replikerende virus som bruger deres adresse...)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : morten l

Dato : 19-03-03 18:09

> [...]
har for
> længst slettet en 7-8 stykker af dem hos mig :)

og Microsoft plejer ikke at vedhæfte filer, men har link.

Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-03 18:33

"morten l" <kalkunen@mail.dk> skrev :

>og Microsoft plejer ikke at vedhæfte filer, men har link.

De sender da aldrig mails til dig, medmindre du muligvis har
tilmeldt dig en eller anden tjeneste.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-03-03 17:15

SGF skrev:

>Jeg har lige modtaget en mail fra Microsoft med emnet "Newest internet
>security pack" og en vedhæftet fil....

Hvis du får noget sendende i en mail som du ikke *selv* har bedt
om fra lige netop *afsenderen*, så slet det omgående og glem det
derefter.

--
Bertel

Fra : SGF