Dune 2?? Nej vel
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-03-03 15:34

Hejsa
Har I set
http://us.imdb.com/Title?0287839
http://www.apple.com/trailers/sci_fi/children_of_dune/
Ja jeg ikke gennemskue om den ikke kun bliver vist på tv (sci-fi
channel).
Samme forfatter, men det er bestemt ikke Lynch!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Tim Christensen

Dato : 19-03-03 17:14

Morten Bowman Hansen wrote:
> [...]
> http://www.apple.com/trailers/sci_fi/children_of_dune/
> Ja jeg ikke gennemskue om den ikke kun bliver vist på tv (sci-fi

Det er en fortsættelse til Dune miniserien fra 2000, ikke David Lynch's
Dune film.

Mvh

Tim

Fra : Daniel C

Dato : 19-03-03 17:59

"er der ikke en lille mulighed for at den bliver sendt på en anden kanal
eller kan købes?

Fra : Kurt Brixen

Dato : 19-03-03 18:07

On Wed, 19 Mar 2003 17:14:27 +0100, Tim Christensen <icecone@eson.dk>
wrote:

>Det er en fortsættelse til Dune miniserien fra 2000, ikke David Lynch's
>Dune film.

Og der er lavet en ændring, så børnene er gjort ældre!

Kurt Brixen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-03-03 20:57

wrote:

>Det er en fortsættelse til Dune miniserien fra 2000, ikke David Lynch's
>Dune film.

Nå ok. den har jeg aldrig set.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Archangel

Dato : 20-03-03 14:36

On Wed, 19 Mar 2003 20:56:55 +0100, Morten Bowman Hansen
<mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote:

>Nå ok. den har jeg aldrig set.
>
>Morten
>morten@bowman.dk

Som allerede skrevet står, så er det en fortsættelse af Frank Herberts
Sune-saga. Children of Dune overtager der hvor Dune slutter, og det er
bla. børnene der følges, men også hvad der sker efter Kampen mellem
Poul og Kejseren/harkonnen.

Filem kan ses på SciFi channel, men den kanal har jeg desværre ikke,
http://www.scifi.com/dune/

Derudover så kommer den på DVD pr. 20/3, og vil koste ca. 18£, og jeg
skal have den....:
http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=10697

Arch

Fra : zcully

Dato : 19-03-03 21:15

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message
> [...]
> channel).
> Samme forfatter, men det er bestemt ikke Lynch!!

Lynch Dune film er da det værste L... jeg længe har set....

/Zcully

Fra : Emil Rune

Dato : 19-03-03 21:54

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> Lynch Dune film er da det værste L... jeg længe har set....

Ellers konstruktiv kritik, det må man sige...

Det er da ikke verdens bedste film, men jeg kan nu meget godt lide den for
dens meget imponerende scenografi.

Hilsen Emil

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-03-03 23:40

On Wed, 19 Mar 2003 21:15:08 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message

>Lynch Dune film er da det værste L... jeg længe har set....

Det har du ret til at mene. Jeg synes det er en af de fedeste sci-fi
film.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Per

Dato : 20-03-03 11:06

> Det har du ret til at mene. Jeg synes det er en af de fedeste sci-fi
> film.
>
> Morten

Ja, jeg syntes også den er genial.

Fra : David T. Metz

Dato : 24-03-03 13:56

zcully kalligraferede, i

> Lynch Dune film er da det værste L... jeg længe har set....

Hvilken version har du set? Jeg så den i Imperial i sin tid og der
imponerede den godt nok. I mellemtiden er den udgivet i en række
skamklippede versioner og jeg ved ikke om en rimelig er kommet eller
nogensinde gør det.

David