Erann DD
Fra : Gregers Hansen

Dato : 19-03-01 19:03

Hejsa!

Jeg ville bare vide, om der er andre i denne nyhedsgruppe, som også synes om
Erann DD's soloalbum Still believing?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-03-01 19:31

> Jeg ville bare vide, om der er andre i denne nyhedsgruppe, som også synes
om
> Erann DD's soloalbum Still believing?

jeg synes den stinker men forstår at det er en genre folk kan lide... og jeg
er glad for der findes forskellig smag ellers ville det være en farveløs
verden vi havde... men erann?. nej tak

Fra : Jens Laursen

Dato : 19-03-01 22:21

> [...]
jeg
> er glad for der findes forskellig smag ellers ville det være en farveløs

Jeg har sådan set i lang tid haft Erann på listen over de danske musikere
der var værd at lytte til. Zapp Zapp er altid godt til en fest og
Drori-Hansen Furniture var ligeledes lækkert musik. Men Erann solo har
desværre lige fået en sjat sukker for meget efter min smag. Men ja, jeg har
da også forståelse for at det er med den nye cd det helt store gennembrud er
kommet (hermed selvfølgelig også lige en opfordring til at lytte til de
ovennævnte hvis du ikke kender dem).

Jens

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-03-01 23:32

"Jens Laursen"
> [...]
> Drori-Hansen Furniture var ligeledes lækkert musik. Men Erann solo har
> desværre lige fået en sjat sukker for meget efter min smag.

Jeg synes personligt, at "Still Believing"-sangen er virkelig god, et af de
bedste danske numre sidste år. Resten af det, jeg har hørt, er på et lavere
niveau - lidt mere standard.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : -= Mahn-Zeh =-

Dato : 19-03-01 23:38

"Gregers Hansen" <gregersh@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg ville bare vide, om der er andre i denne nyhedsgruppe, som også synes
om
> Erann DD's soloalbum Still believing?

Jo, det er da ok at have kørende i baggrunden, men mangler en del kanter og
knaster for virkeligt at rykke. Erann var federe med ZappZapp og
Drori/Hansen furniture. Men manden fraserer jo som en drøm...

--
-= Mahn-Zeh =-
icq# 99637634

Fra : Lasse Tellerup

Dato : 26-03-01 19:52

Hele konceptet er fint nok, men Erann har stadig samme problem, som han
havde, da han spillede live med Zapp Zapp ... musikken mangler nosser. Jeg
husker stadig, at jeg stod og småkedede mig under hele 2. sæt ...