Metallicas nye bassist officiel...
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-03-03 15:23

Halli hallo!
http://www.gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=10454
Robert Trujillo er den nye bassist og gæt hvor Newstead skal spille??

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 19-03-03 16:42

> Halli hallo!

Ja, HALLO!! - hvilken sten er du lige væltet ud under fra?? :)

> http://www.gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=10454
> Robert Trujillo er den nye bassist og gæt hvor Newstead skal spille??

http://www.metallica.com/index.asp?item=710

Nyheden er en hel måned gammel. Følgende link blev postet på Metallicas egne
hjemmeside d. 24. februar, og da var rygterne allerede på nettet et par dage
i forvejen.

Men velkommen til den virkelige verden, skønt du er tilbage *hehe*

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-03-03 16:57

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dage
> i forvejen.
>
> Men velkommen til den virkelige verden, skønt du er tilbage *hehe*

Ovenikøbet gentager han sig selv. Morten skrev selvsamme nyhed d. 25-02-03.

Der var vist bare tvivl om rigtigheden af denne nyhed.

- Martin

Fra : Kong Kent

Dato : 19-03-03 19:17

> Ovenikøbet gentager han sig selv. Morten skrev selvsamme nyhed d.
25-02-03.

*aahhhh* Jeg har gennemskuet ham.

Morten er inkarneret Metallica-fan (ligesom undertegnede), og benytter
enhver kærkommen lejlighed til at profilere dem i de fora han nu begår sig
i. Så nu hvor han har fundet endnu et medie, der præsenterer nyheden for
første gang, bruger han undskyldningen for at komme med den banebrydende
nyhed én gang til - og får dermed profileret Metallica navnet endnu engang i

Hvis dét er tilfældet kan jeg kun tilslutte mig hans taktik. Jeg synes
nemlig også vi skal have mere fokus på Metallica. For de *er* da indbegrebet
af hård rock og heavy metal!!!

Glæder mig *så* meget til Roskilde, for samtidig med at jeg får set
Metallica live igen, får jeg også brudt min jernjomfru!! Jeg har ikke set
Iron Maiden live før, og kan kun glæde mig til at skulle bryde mødommen med
Bruce Dickinson som forsanger! YEAH! :)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-03-03 21:00

On Wed, 19 Mar 2003 19:17:22 +0100, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@anarki.dk> wrote:

> [...]
>nyhed én gang til - og får dermed profileret Metallica navnet endnu engang i

Og det sker der jo betsemt ikke noget ved.

>Hvis dét er tilfældet kan jeg kun tilslutte mig hans taktik. Jeg synes
>nemlig også vi skal have mere fokus på Metallica. For de *er* da indbegrebet
>af hård rock og heavy metal!!!

Well, jeg er _meget_ spændt på den nye plade!?

Så kan det jo være vi ses

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-03-03 20:59

On Wed, 19 Mar 2003 16:56:57 +0100, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

> [...]
>
>Ovenikøbet gentager han sig selv. Morten skrev selvsamme nyhed d. 25-02-03.
>

>Der var vist bare tvivl om rigtigheden af denne nyhed.

Nu ikke så skarpsindig. Der var jo også lidt nyt i at Newstead skal
spille igen
Men jeg der bliver diskuteret alt for lidt fed musik herinde

Morten
morten@bowman.dk