Frede Norbrink i en vådeskudsulykke på Chr~
Fra : Thomas

Dato : 19-03-03 12:59

Jeg har hørt, at Frede Norbrink engang tilbage i halvfjerdserne skulle
have været involveret i en vådeskudsulykke op Christiania.

Er der nogen, der ved om det har noget på sig?

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 19-03-03 19:49

Hmm... Der er ikke lige nogen der har lavet en sang omg det,
så det ved vi ikke her i dk.kultur.musik

Mvh. En anden Thomas

Fra : Thomas

Dato : 20-03-03 13:32

> Hmm... Der er ikke lige nogen der har lavet en sang omg det,
> så det ved vi ikke her i dk.kultur.musik

Må man kun snakke om sange i denne NG.

VH

Thomas

Fra : Troels

Dato : 20-03-03 14:05

> Må man kun snakke om sange i denne NG.

Næhh.. Her må snakkes om:

"3.1 Fundats - Ønskes:
Snak om plader, koncerter, stævner, instrumenter,
lydgrej og musiksoftware, samt generelle diskussioner
om musik.

Udveksling af sangtekster, tabulaturer og becifringer
inden for de grænser, som ophavsretten sætter.
Diskussion af ophavsret og elektroniske musikarkiver.

Kontaktformidling mellem musikere, alle genrer og
stadier. (Titlen skal starte med et bynavn/Kbh).

Henvisninger til gode musik-netsteder."

Om der er nogen der ved noget om det man spørg om er jo så en anden sag

/Troels

Fra : Peter G

Dato : 20-03-03 21:58

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

[Om D.K.M.s fundats]

> [...]
>
>Henvisninger til gode musik-netsteder."
>
>Om der er nogen der ved noget om det man spørg om er jo så en anden

Skal vi ikke ændre den? Jeg vil gerne have et afsnit med om at man
heller ikke må diskutere Bruce Willis, William Shatner, Eddie Murphy,
David Hasselhoff og andre skuespillere, der fejlagtigt tror de kan
synge. Hvis vi også vender den om kan kan vi eliminere Madonna, Jon Bon
Jovi, Eminem og Spice Girls og ... uh, æh,...nej...BRITNEY!
Glem forslaget, jeg vil have lov til at kunne snakke om Britney.
Britney er, lissom' du ved, en megt stor sangerinde og skuespiller,
lissom' ikk'

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : Jonas Bille

Dato : 20-03-03 23:43

d. 20/03/03 21:57 skrev Peter G på PeterNOSPAMPedal@gmx.net i artiklen
Xns9344BFDD1EDD1PeterNOSPAMPedal@127.0.0.1:

> [...]
> Glem forslaget, jeg vil have lov til at kunne snakke om Britney.
> Britney er, lissom' du ved, en megt stor sangerinde og skuespiller,

Jeg kunne forestille mig en ændring, så vi KUN kunne snakke om Britney!