Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp en nybegynder
Fra : Kasper Christensen

Dato : 19-03-01 18:25

Jeg har nu fået købt et sprjlrefleks kamera (Canon EOS 3000). Jeg er absolut
nybegynder og vil hører om der er nogle bøger, som I kan anbefale eller om
der er nogle hjemmesider.

mvh

Kasper

Fra : Busk

Dato : 19-03-01 18:33

Hej

Politikens Foto-bog har været en stor hjælp for mig.

Busk

Fra : Jesper Jørgensen

Dato : 19-03-01 20:43

Jeg har set næsten alt hvad der er af fotobøger, og kan også kun anbefale
Politikens
Fotobog, den dækker næsten alt hvad man kan tænke sig om emnet.

Jesper

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 20-03-01 12:33

Hejsa Kasper

Politikens Kreativ Foto af samme forfatter er et udmærket supplement til
førnævnte

Med venlig hilsen
Tue

Fra : Tina Blume Jensen

Dato : 23-03-01 20:57

Jeg kan varmt anbefale at tage et lille fotokursus. har netop selv deltaget
på ét der handlede om at lære at "se" motiver, grundlæggende teori(blænde,
lukketider), lysmåling osv. Vi var også "i marken" hvor vi afprøvede
teorierne. Jeg fik rigtig meget ud af det. Og er meget bedre rustet til at
kaste mig ud i at fotografere. Det er jo ved at prøve at man lærer. Hilsen
Tina

Fra : millemarie

Dato : 16-11-03 08:57

Hej Tina !

Hvor har du været på "et lille foto-kursus". Jeg bor selv i Kbh.´s
området og søger med lys og lygte .............

Mille Marie

http://www.kandu.dk/