MS Windows
briani 27239
Langsom putter
Fra : GRMM

Dato : 19-03-03 10:26

Hejsa.....

Min computer er blevet meget langsom og er begyndt at "fryse" nogle gange.
Når man trykker ctrl alt del ned kommer der en jobliste frem.
Under processer er der en frygtelig masse filer som jeg mener ikke plejer at
være der.
Og så tænkte jeg at det måske kunne være derfor at den var blevet så
langsom?

Har lagt et billede af filerne i dk.binaier
3e78367f$0$32030$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

Mvh
Gossa

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-03-03 10:59

GRMM wrote:
> Har lagt et billede af filerne i dk.binaier

Ser meget normalt ud, jeg kan se følgende programmer
kørte da billedet blev taget:

Taskmanager (taskmgr.exe)
MS Word (winword.exe)
Internet Explorer (iexplore.exe)
Norton Internet Security (nisum.exe)
Norton Antivirus (navapsvc.exe)
Outlook Express (msimn.exe)
Precision Time (PrecisionTime.exe)
Date Manager (DateManager.exe)
AdAware (ad-aware.exe)
Og en masse andre...

Måske det er noget med alle disse programmer
at gøre?

Norton IS kan i hvert fald tage pusten fra ethvert
styresystem.
Når du nu har AdAware kørende, har du så
set om det finder noget?

Forsvinder problemet ved en genstart?

Prøv også at køre programmet RegCleaner.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.