MS Windows
briani 27239
USB og styresystem
Fra : Henrik Absalon

Dato : 19-03-03 10:18

Hejsa
Fra hvilke styresystem er USB understøttet ?

Henrik Absalon
danlamp as
Tel. 74 62 22 66
Fax. 74 62 80 69
Mail ha@danlamp.dk
www.danlamp.dk

Fra : Per N

Dato : 19-03-03 09:45

On Wed, 19 Mar 2003 10:18:02 +0100, "Henrik Absalon" <ha@danlamp.dk>
wrote:

>Hejsa
>Fra hvilke styresystem er USB understøttet ?

Delvist i Windows 95 og 100% i Windows 98

mvh Per

Fra : Anders Lund

Dato : 20-03-03 12:40

Per N wrote:

> Delvist i Windows 95 og 100% i Windows 98

Windows 95 .. skulle man ikke op i B udgaven eller hvad den hed?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Per N

Dato : 20-03-03 12:46

On Thu, 20 Mar 2003 12:40:10 +0100, "Anders Lund"
<spam2003@andersonline.dk> wrote:

>Windows 95 .. skulle man ikke op i B udgaven eller hvad den hed?

Desværre, det er sgu for længe siden til at jeg kan huske
den slags detaljer, men det er da muligt at du har ret.

mvh Per

Fra : Anders Lund

Dato : 20-03-03 13:41

Per N wrote:

> Desværre, det er sgu for længe siden til at jeg kan huske
> den slags detaljer, men det er da muligt at du har ret.

Her er i hvert fald hvad Microsoft skirver om det:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;253756

Fra : Per Thomsen

Dato : 20-03-03 13:59

> Windows 95 .. skulle man ikke op i B udgaven eller hvad den hed?

OSR2 tror jeg nok.

Per

Fra : Rudi Stegen

Dato : 20-03-03 15:11

Hej Per Thomsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> OSR2 tror jeg nok.

Næsten korrekt. Win95 OSR2 kan dog ikke, OSR2.1 kan. Ekskursivt er
dette forskellen på OSR2 og OSR2.1 (og nyere OSR2.x'ere er det blot
MSIE-delen, der er opgraderet).

Men jeg vil ikke anbefale nogen at bruge deres USB, da det som alle MS'
nyimplementeringer fungerer noget vaklende, før de værste fejl og
mangler er rettet i senere versioner.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Per Thomsen

Dato : 21-03-03 12:03

> [...]
>
> Men jeg vil ikke anbefale nogen at bruge deres USB, da det som alle MS'
> nyimplementeringer fungerer noget vaklende, før de værste fejl og

Personligt ville jeg ikke bruge et windowssystem tidligere end Win98 OSR2

Per