James Bond, Never Say Never Again?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 19-03-03 08:17

Hej NG.

Det er jo nok mig, der har fået en hjerneblødning, men alligevel...
Jeg mener helt bestemt Sean Connery lavede en sidste Bond film, der hed
'Never say never again', men så skulle der jo være 21 film...

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at få ro i sindet?

c",)
Stefan

Fra : Per N

Dato : 19-03-03 08:33

On Wed, 19 Mar 2003 08:16:44 +0100, "Stefan Kristensen" <stk@rus.dk>
wrote:

> [...]
>'Never say never again', men så skulle der jo være 21 film...
>
>Er der nogen, der kan hjælpe mig med at få ro i sindet?

Den bliver ikke talt med fordi den blev lavet af et andet filmselskab.
http://www.bondsupp.freeserve.co.uk/movie/nsna.htm

mvh Per

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 19-03-03 08:57

> Den bliver ikke talt med fordi den blev lavet af et andet filmselskab.
Nå, sådan! Nu kan jeg sove roligt i nat
Hvem instruerede den?

mvh
stefan

Fra : Per N

Dato : 19-03-03 09:25

On Wed, 19 Mar 2003 08:57:15 +0100, "Stefan Kristensen" <stk@rus.dk>
wrote:

>Nå, sådan! Nu kan jeg sove roligt i nat
>Hvem instruerede den?

Læs dog den side jeg linkede til.
Det står der altsammen

mvh Per

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 19-03-03 09:42

> Læs dog den side jeg linkede til.
> Det står der altsammen
Nå ja, godt ord igen. Jeg var bare lidt hurtig på aftrækkeren.
Tak for linket.

Stefan

Fra : Per N

Dato : 19-03-03 09:50

On Wed, 19 Mar 2003 09:42:08 +0100, "Stefan Kristensen" <stk@rus.dk>
wrote:

>Nå ja, godt ord igen. Jeg var bare lidt hurtig på aftrækkeren.

OK

>Tak for linket.

Velbekomme

mvh Per

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 19-03-03 13:30

Fra : Peter Holm

Dato : 20-03-03 14:48

"Stefan Kristensen" <stk@rus.dk> wrote in message
> [...]
> 'Never say never again', men så skulle der jo være 21 film...
>
> Er der nogen, der kan hjælpe mig med at få ro i sindet?

Never say never again, cus I'm Roger Moore and you can get a Goldfinger
straight up in your Moonraker!

Huskede bare lige et at mine klassiske film-børnerim

Peter