Kattesand - Poppe
Fra : Denise

Dato : 19-03-03 08:09

Hej
Manden skulle købe Bio Cat i går hos en tilfældig dyrehandler, - vi bruger
Bio Cat i een kasse og Extreme Classis i en anden - og det fungerer fint,
begge kasser bruges af kattene. Forretningen fører ikke Bio Cat mere, men
har fået noget der hedder Poppe, som skulle være meget bedre ifølge
ekspedienten - er der nogle der kender det mærke ? Manden ville ikke købe
det, før vi ved noget mere.
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-03-03 17:51

In article <3e781788$0$20502$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Denise
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

> [...]
> har fået noget der hedder Poppe, som skulle være meget bedre ifølge
> ekspedienten - er der nogle der kender det mærke ? Manden ville ikke købe

Hej Denise

Er det måske "Poppy"? For så har vi prøvet det - vores leverandør
forvandlede sig til en del af "Poppy"-kæden og vupti førte de ikke
SuperCarino mere, men derimod deres eget Poppy-grus - der skulle "være
hentet i den anden ende af grusgraven", altså stort set det samme.
Og er det så det? Hm - næsten, men ikke helt, er min vurdering. Jeg
synes b.la. det støver lidt mere end SuperCarino og klumper lidt
dårligere. Altså: det er absolut brugbart, men en anelse dårligere. Nu
ved jeg godt det var bio Cat du ønskede en sammenligning med, men det
kender jeg ikke måske der er andre, der ved mere

Fra : Denise

Dato : 19-03-03 18:03

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@fjernesyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kender jeg ikke måske der er andre, der ved mere
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Hej Ann
Hmm, det skulle jo være det samme som Bio Cat. Så jeg tror vi handler hvor
vi plejer.
Hvordan går det med helbreddet, håber sandelig det går fremad.
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-03-03 17:11

In article <b5a7rv$93m$1@sunsite.dk>, Denise <reindel*NOSPAM*@c.dk>
wrote:

> Hej Ann
> Hmm, det skulle jo være det samme som Bio Cat. Så jeg tror vi handler hvor
> vi plejer.

Hej Denise
Ja? Jeg vil osse hellere have hvad jeg plejer, men så kunne jeg jo
overveje bioCat som alternativ

> Hvordan går det med helbreddet, håber sandelig det går fremad.

Mjah... laaaangsomt. Jeg har "mistet" 1/2 lunge og p.t. diskuterer
Riget og Hvidovre om de bør pille den ødelagte del ud eller lade den
sidde... Hyggeligt! Jeg krydser fingre og håber det bedste...

Fra : Denise

Dato : 20-03-03 17:36

> [...]
> wrote:
>
> Hej Denise
> Ja? Jeg vil osse hellere have hvad jeg plejer, men så kunne jeg jo

Ja, men Extreme Classis synes jeg er det bedste, men kattene vil gerne bruge
begge dele, så det får de lov til.

Øv hvor surt, jeg krydser også fingre.
Hilsen Denise