Disney´s Hercules på win98
Fra : kim

Dato : 19-03-03 07:55

Jeg har købt til min datter overnævnte spil, som køres på hendes
computer, gammelt MB atx, 500Mhz prosessor, 256 sd ram og
et RIVA TNT2 grafikkort på Win 98.
Alt virker fint, og da vi installerede spillet, indstallerede vi straks den
win98 patch der lå på cd'en. Computeren starter uden problemer,
og spillet kører fint, men når vi afslutter spillet, og vil slukke for
computeren
kommer der en blå skærm med en fejlmeddelse..så vi bliver nødt til
at slukke manuelt....og det er hver eneste gang...
Jeg har kørt scandisk + defrag + RegCleaner m.m. uden at det hjalp..
Nogen her der kunne ligge inde med en løsning ?
Mvh Kim

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-03-03 10:43

kim wrote:
> spillet kører fint, men når vi afslutter spillet, og vil slukke
> for computeren kommer der en blå skærm med en
> fejlmeddelse..så vi bliver nødt til at slukke manuelt....
> og det er hver eneste gang...

Hvad siger fejlmeddelelse helt præcist?

> Jeg har kørt scandisk + defrag + RegCleaner m.m.
> uden at det hjalp..

Okay.

> Nogen her der kunne ligge inde med en løsning?

Vi skal bruge en fejlmeddelelse.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : kim

Dato : 21-03-03 18:47

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad siger fejlmeddelelse helt præcist?

Med blå baggrund siger den:

Der opstod en alvorlig undtagelse OE ved 24X:C164DD7C

Programmet vil bliver lukket
* tryk på en tast for at lukke programmet
* tryk Ctrk+Alt+Del igen....osv osv

Nogen forslag ?

Mvh Kim

Fra : Holger Danske

Dato : 21-03-03 18:49

kim <no@spam.dk> wrote:
> [...]
>
> Der opstod en alvorlig undtagelse OE ved 24X:C164DD7C
>
> Programmet vil bliver lukket
> * tryk på en tast for at lukke programmet

Nye drivere til dit bundkort, VIA drivere, vil jeg tro, er ikke sikker...

H.D.
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Vega

Dato : 21-03-03 19:48

Ved du hvor man kan finde den patch på nettet? Min lillesøster vil nemlig
gerne spille det.