Problemer med VM
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 18-03-03 23:21

Jeg har to ens installeret maskier, som begge har Borland JBuilder
installeret, samt MS JVM. På den ene har jeg så installeret sun one studio 4
helt uden problemer. Nu ønsker jeg så også at installer Sun One på min
bærbar, og her begynder problemer nå så.
Den nægter konsekvens at blive installeret, idet at den påstå, at den ikke
kan finde VM??? Spørgsmålet er nu. Hvor bliver VM gemt, når der både er en
Tomcat server og Jbuilder på samme maskine?
Og vil det hjælp at lægge denne path ind i miljøvariablerne i Windows (Det
er tilsyneladende ikke nødvendigt på den maskine hvor dette allerede
virker)?

Allan Bach

PS. Jeg har selvfølgelige også forsøgt at installer VM fra sun, men det
hjælper s.. heller ikke noget

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 19-03-03 06:21

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> writes:

> [...]
> virker)?
>
> Allan Bach
>
> PS. Jeg har selvfølgelige også forsøgt at installer VM fra sun, men det

Det burde det ellers.

MS JVM er en version 1.1.4, og det er ikke godt nok til at installere
IDE'ere ovenpå. Du kan formentlig benytte den JDK der ligger i maven
på JBUilder (som kræver en sådan), hvis du kan navigere dig ned til
den.

Det nemmeste er nok at hente en udgave af Sun ONE med en javamaskine.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn