Skærme
Fijala 3554
LG 19 F900P, ikke helt skarp??
Fra : L.Funch

Dato : 18-03-03 21:53

Hej med jer.

Jeg har for nylig anskaffet mig en sådan skærm, under megen besvær da den
første jeg fik var defekt og det tog mig en måned at få en ny, nu har jeg så
brugt den i et stykke tid og er faktisk ikke helt tilfreds.

Jeg syntes ikke billedet står helt skarpt, jeg har prøvet at justere på alle
indstillinger og bliver aldrig helt tilfreds, kan det passe at kontrasten
skal stå på 76% og lyset 13%??, det er der den er skarpest, det er som om at
man er halvpløret, når man kigger på skærmen. (hvilket jeg IKKE er nu)

Kan det evt. have noget med mit grafikkort at gøre, det er et TI 4200.
(mener jeg det hedder)

Håber der er nogen gode forslag.

Mvh.
L.Funch

Fra : Robert

Dato : 19-03-03 11:12

Jeg har desværre ingen løsning til dit problem. Men har selv overvejet meget
kraftigt at købe sådan en skærm.
Hos SHG i Højbjerg, anbefaler de den, men jeg har ikke hørt noget særligt om
skærmen hverken godt eller skidt, før nu.
Men det kunne være spændende at høre andres erfaringer.

Hilsen Robert

Fra : Brian Olsen

Dato : 19-03-03 11:14

"L.Funch" <l.funch@tdcadsl.dk> wrote in message news:3e778733$0$24631$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> første jeg fik var defekt og det tog mig en måned at få en ny, nu har jeg så
> brugt den i et stykke tid og er faktisk ikke helt tilfreds.

Har en kammerat der købte samme skærm, og bruger et Radeon 9000 !

Da vi havde justeret på den i 2 dage uden at ramme et acceptabelt billede,
røg den retur på fortrydelsesretten. Har ellers hørt meget godt om LG's
skærme, men den her var en skuffelse.

Mvh
Brian Olsen

Fra : L.Funch

Dato : 19-03-03 23:35

> [...]
> røg den retur på fortrydelsesretten. Har ellers hørt meget godt om LG's

Hejsa.

Hvad skærm købte han så??

L.Funch