Hastetilkaldt som rådgiver
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-03 21:12

En højtråbende og stærkt savlende Mosegård blev i eftermiddags lagt i
sikringscelle på afd. Gak 666.

"Jeg skal til mellemøsten og være fredsmægler. Bush har netop morset
beskeden ind i min hjerneskal via telepati. Slip mig fri så jeg kan bygge en
helikopter ved hjælp af papirclips, staniol og tomme wc-ruller."

Dr. Med Pölke Alhguth er til konference i Helsinki, men har sendt et
iltelegram til institutionen. "Giv sinken en sprøjte med noget stærkt, langt
over 800 ml."

"I øvrigt vidste jeg at Fogh ville blive overfaldet, idet stemmerne i mit
hoved fortalte mig det ved ni-tiden i morges."

Det er endnu ikke verificeret at Elvis rent faktisk består som auralegeme
omkring Mosegård og udfylder en vigtig rolle som mobil tænketank.

Mosegård prøvede at fremsige flere forudanelser men kunne på grund af
medicin kun synge "Marken er mejet" på en blanding af Swahili og Mandarin.
Siden hen havde han held til at få sparket sig selv i øjet.

"Hvad han dog koster i ressourcer", hørte man personalet sige, da Mosegård
igen var lukket sikkert inde.
-lie

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-03-03 23:45

On Tue, 18 Mar 2003 21:11:40 +0100, "Eske Pahp" <Svar i gruppen> wrote:

> [...]
>Siden hen havde han held til at få sparket sig selv i øjet.
>
>"Hvad han dog koster i ressourcer", hørte man personalet sige, da Mosegård

*LOL*
Flemming Jacobsen