MS Windows
briani 27239
scriptfejl i xp
Fra : BK

Dato : 18-03-03 21:11

Jeg har for min skole lavet en hjemmeside, som i internetexplorer 6 under XP
fanger nogle scriptfejl, og derfor ikke viser siden korrekt. I win 98 sker
dette ikke.
Er der nogle der ved, hvordan man kan rette sådanne scriptfejl. Findes der
et værktøj?
Det drejer sig om siden www.laasby-skole.dk

Det er formentlig scriptet, der viser peak-counter det er galt med, men der
er 2 andre fejl, osm jeg ikke kan lokalisere.

Det kunen være lækkert, hvis nogle kendte nogle tips til afhjælpning af
problemet

Med venlig hilsen

Bent Karkov

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-03 21:26

"BK" <b.karkov@mail.dk> skrev :

>Jeg har for min skole lavet en hjemmeside, som i internetexplorer 6 under XP
>fanger nogle scriptfejl, og derfor ikke viser siden korrekt. I win 98 sker
>dette ikke.

Jeg får nu ingen scriptfejl, men du er bedre hjulpet i

Fra : Pico

Dato : 19-03-03 00:04

BK wrote:
> [...]
> I win 98 sker dette ikke.
> Er der nogle der ved, hvordan man kan rette sådanne scriptfejl.

Jeg bruger XP og IE 6 med SP 1.
Jeg får ingen scriptfejl.
Pico
Husk at fjerne SPAM i E-mail adressen