Billeder!
Fra : Helle

Dato : 18-03-03 20:57

Efter rigtig mange rykkere har jeg fået lagt nye billeder af misserne på
nettet *g* tro mig, folk har været efter mig og hyyyyylet om hvornår der
kommer billeder af Sylvester *lol*
Så her er de. De er et par dage gamle. Sylvester er MEGET svær at tage
billeder af og han er meget flottere i virkeligheden end på billeder. Pelsen
skinner mere i virkeligheden.
Men I kan gå ind på min profil på gruppens hjemmeside. Der er nye billeder
af mig, Emil og Sylvester.

Mvh Helle Nielsen
__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Birgitte

Dato : 18-03-03 21:16

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skinner mere i virkeligheden.
> Men I kan gå ind på min profil på gruppens hjemmeside. Der er nye billeder

Hej Helle
Han ser da dejlig ud
Ja det gør de begge nu,- men dejligt at få sat ansigt på Sylvester.
Hilsen Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Helle

Dato : 18-03-03 21:20

PS. Billederne er i øvrigt også lagt ind på min hjemmeside:
www.hellenielsen.dk

/Helle

Fra : Ida

Dato : 18-03-03 22:50

--

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> PS. Billederne er i øvrigt også lagt ind på min hjemmeside:
> www.hellenielsen.dk
>
> /Helle

Hej Helle *s*
Øv.. under "billeder" på din HP kan jeg kun se røde krydser, der hvor jeg
tror Sylvester skal være. Jeg kan iht kun se Emil :-/

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Leyna

Dato : 19-03-03 01:23

On Tue, 18 Mar 2003 21:20:02 +0100, "Helle" <krammemusen@hotmail.com>
wrote:

>PS. Billederne er i øvrigt også lagt ind på min hjemmeside:
>www.hellenielsen.dk

Hvor er han skøn, men du skal altså lige have kigget den side igennem
for fejl, for en del af billederne er det kun DIG der kan se, da der
linkes direkte til dit D-drev.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Helle

Dato : 19-03-03 07:14

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Takker. Det skal jeg nok lige få kigget på.

/Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-03-03 07:36

Helle wrote:

> Takker. Det skal jeg nok lige få kigget på.

jeg bemærkede også at linket til billeder på forsiden var uvirksomt.... men
på undersiderne virkede det...... ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 19-03-03 17:49

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> PS. Billederne er i øvrigt også lagt ind på min hjemmeside:
> www.hellenielsen.dk
>
> /Helle

Hej Helle.

Dejlige billeder af Emil - desværre er Sylvester ikke synlig, men det kommer
vel snart

Jeg bliver lige nødt til at spørge til det øverste billede af Emil; hvordan
pokker er han kommet op at gå på døren?

Mvh. Camilla Hæstrup

---
Bøger til salg på: www.tranlampe.dk
Computergrej o.a. til salg på: www.salg.bindernaes.dk

Fra : Helle

Dato : 19-03-03 20:10

> [...]
kommer
> vel snart
>
> Jeg bliver lige nødt til at spørge til det øverste billede af Emil;

Hej Camilla.
Jeg skal nok få lavet de billeder af Sylvester snarest. Men indtil da, kan
du jo se dem inde på nyhedsgruppens hjemmeside der er de i hvert fald
til at se
Ja hvordan er han kommet op på døren? *g* klatretræet står ved siden af
døren, han klatrer helt op i toppen og går så over på døren. Det er lang tid
siden han har gjort det sidst - men tro mig, jeg stod parart til at gribe
ham *g* - jeg er lidt pylret. hi hi

Mvh Helle

Fra : Helle

Dato : 19-03-03 20:52

Nu har jeg rodet lidt med hjemmesiden, og den skulle gerne virke nu. Sig
endelig til, hvis der stadig er fejl der skal rettes og så er det ikke
forbudt, at kigge forbi gæstebogen *driller*.

Kh Helle og misserne
www.hellenielsen.dk

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 19-03-03 21:45

> [...]
> endelig til, hvis der stadig er fejl der skal rettes og så er det ikke
> forbudt, at kigge forbi gæstebogen *driller*.

Hej Helle.

Jeg kan godt forstå, at du er glad for Sylvester, for han er da en dejlig
kat at se til. På flere af billederne, hvor han ses forfra, ser han ud som
om, at han har et pelshalsbånd på pga. pelsens forskellige farver. Efter et
nærmere kig på billedet af Emil kan jeg godt se klatretræet bag ved døren.
Godt mine katte ikke kan komme så højt op - jeg ville omgående udspænde
sikkerhednet over hele stuen.

Et lille tillægsspørgsmål: er Emil en lille kat eller er Sylvester en meget
stor kat? På et af billederne, hvor de er sammen, ser de næsten lige store
ud.

Mvh. Camilla Hæstrup

---

Fra : Helle

Dato : 19-03-03 22:00

> [...]
meget
> stor kat? På et af billederne, hvor de er sammen, ser de næsten lige store

Hmm, Emil er en meget lille kat. Han er 8 mdr gammel og vejer kun lidt over
2,5 kg. Dette skyldes hans meget ringe opvækst de første 4 mdr af hans liv.
Han var stærkt undervægtig og udsultet da vi fik ham og derfor er hans
udvikling standset grundigt. Han dog ikke undervægtig mere (tværtimod). De
er slet ikke lige store. Emil er en lille splejs hvorimod Sylvester er en
ordentlig basse. For et par uger siden vejede han knap 4 kg og han er 6 mdr
gammel. Nu kan man jo ikke så godt sammenligne de to racer da de er meget
forskellige af bygning.
Men de vokser begge meget flot.
Ja Sylvester har en rigtig flot grålig krave. Og den er meget stor!! Jeg
synes det er virkelig flot og opdrætteren sagde, at det var lidt usædvanligt
men ikke unormalt.
Hun havde håbet på, at hun selv skulle beholde ham til avl pga. hans store
pels og flotte krop og ikke mindst det hele specielle look han har pga. den
grå krave til den sorte pels. Hun siger også, at han er meget egnet til
udstilling (det ved jeg så ikke noget om.)
En dag da hun talte i telefon opdagede hun et lille bitte knæk på hans hale
og derfor ville hun ikke bruge ham til avl. Derfor er han solgt som kælekat.
Hun havde knyttet sig ret meget til ham, fordi det var meningen han skulle
blive som avlskat hos hende, så det var vidst lidt svært for hende at sige
farvel til ham. Men han har det super godt.

Om få dage modtager hun også en ordentlig stak billeder og en video vi har
lavet med ham. Tror hun bliver glad for det

Mvh Helle

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 19-03-03 22:57

Camilla Hæstrup skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Jeg bliver lige nødt til at spørge til det øverste billede af Emil; hvordan
>pokker er han kommet op at gå på døren?

Da min Fie var killing fik hun den lystige idé at hoppe op på døre.
Altså et enkelt kraftfuldt spring og så stod hun der og balancerede.
Meget nydeligt og kun let halsbrækkende. Desværre fandt hun aldrig en
måde at komme ned på igen, så når den lille begyndte at mjave
hjerteskærende vidste vi at det var tid til en redningsaktion.
Nu er hun heldigvis en snedig kat, så hun fandt helt selv ud af at det
var et stunt der kun skulle udføres når der var nogen hjemme.
Eferhånden som hendes bagdel blev bredere fandt hun så ud af at det
med at balancere på smalle flader ikke var det mest geniale og så
holdt hun op.

--
"Der er skam ikke noget i vejen for at chatte fra en iMac."
- Christian Bech

Fra : Kate

Dato : 20-03-03 21:37

Stina H. Diderichsen <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> wrote in

> Desværre fandt hun aldrig en
> måde at komme ned på igen,

Ja, jeg kan jo godt se at jeg er en værre "ravnemor". Mowgli har også
fået den fjollede idé at han skal op alle vegne og første gang han
sprang over på køkkendøren var han også noget overrasket over ikke at
være helt sikker på hvordan man kom ned igen.
Jeg lod ham sidde, ja, jeg grinede såmænd af ham da han på et tidspunkt
landede med en forpote og en bagpote på hver sin side af døren. Han
kæmpede noget for at få fodfæste igen, men det fik han og ned kom han
da også, uden min mellemkomst.
Jaja, jeg _er_ ond, men kan man komme op, kan man også komme ned.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 24-03-03 23:54

Kate skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Jaja, jeg _er_ ond, men kan man komme op, kan man også komme ned.

Ha, det skal du ikke regne med. Fie er meget forsigtig og nervøs af
natur, så hvis hun ikke var blevet hentet ned, så havde hun sikkert
siddet på døren endnu. Eller indtil nogen var kommet til at lave
gennemtræk.