MS Windows
briani 27239
Kan ikke flytte swapfilen væk fra C (winXP~
Fra : paul

Dato : 18-03-03 20:29

Jeg ønsker at frigøre så meget plads som muligt fra C. Derfor har jeg oprettet en 1GB
swapfil på min største partition E. Men der er stadig en 392MB sidefil på C. Hvordan
kommer jeg af med den. Skal jeg ned i kælderen (DOS) for at slette den. Det håber jeg
ikke for jeg ka ikke huske hvordan man gjorde....

Fra : Anders Lund

Dato : 18-03-03 20:31

paul wrote:
> [...]
> en 392MB sidefil på C. Hvordan kommer jeg af med den. Skal jeg ned i
> kælderen (DOS) for at slette den. Det håber jeg ikke for jeg ka ikke

Du sætter bare størrelsen til 0
Hvis du sletter filen, bliver den bare oprettet igen.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Gevaldi

Dato : 18-03-03 20:41

Anders Lund skrev:
> Du sætter bare størrelsen til 0
> Hvis du sletter filen, bliver den bare oprettet igen.

Det vil dog være en fordel at sætte den
til 2 mb, da windows så har lidt at gøre
godt med.

--
/Gevaldi
Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-03-03 10:37

In dk.edb.system.ms-windows, Anders Lund <spam2003@andersonline.dk>
says...
> Du sætter bare størrelsen til 0

Sæt den til 2MB, så får du ingen problemer med Windows.

Der skal være lidt pagefile på systempartitionen til at dumpe registre i
i tilfælde af crash.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen