S55 . Kalender
Fra : *trads*

Dato : 18-03-03 19:55

Hej
Er det ikke muligt at få en påmindelse dagen FØR at du egentlige har en
aftale eller div. inde i kalenderen ??

Eks.
En påmindelse om en fødselsdag.
Der er det rart at få en påmindelse dagen før-så man også når at sende et
kort til ens gl. farmor
( tænk på arven

Den funktion mener jeg at jeg havde i min gl c45

Henrik Olesen
Randers

Fra : Dennis Enøe

Dato : 18-03-03 20:33

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in message
> Hej
> Er det ikke muligt at få en påmindelse dagen FØR at du egentlige har en
> aftale eller div. inde i kalenderen ??
Yeps det er.

Gå ind i kalenderen, dagsorden, nyt opslag, aftale

gå så ned til alarm, brug højre pil tast så den står på ordet minutter
og sig rediger, vupti, du kan nu vælge timer og dage.

> Eks.
> En påmindelse om en fødselsdag.
Her ligger du datoen ind på personen i telefonbogen istedet
for kalenderen, når du har skrevet datoen og sat et hak i punktet
påmindelse kommer der er nyt menu punkt neden under som
spørger hvornår du vil ha besked (samme dag eller dagen før)

> Der er det rart at få en påmindelse dagen før-så man også når at sende et
> kort til ens gl. farmor
> ( tænk på arven
Ja puha, den skal du ikke gå glip af

> Den funktion mener jeg at jeg havde i min gl c45

Jamen det har du nu stadigt

Dennis

Fra : *trads*

Dato : 18-03-03 21:36

">
> Gå ind i kalenderen, dagsorden, nyt opslag, aftale
>
> gå så ned til alarm, brug højre pil tast så den står på ordet minutter
> og sig rediger, vupti, du kan nu vælge timer og dage.

Det er hermed prøvet...
Men så virker "hoved" alarmen da ikke.. ??

Eks:
Jeg satte den til at give en alarm kl 2100.
satte minuterne til 5min.....
Så kom alrmen kl 2055.... og det var det.. Den kommikke igen kl 2100 som den
var sat til ???

Eller er det mig der er en torsk ?

Fra : Dennis Enøe

Dato : 19-03-03 04:31

> [...]
> satte minuterne til 5min.....
> Så kom alrmen kl 2055.... og det var det.. Den kommikke igen kl 2100 som

Nej det er sådan den virker, sådan virker mange PDA (M$ baseret)
også, så det er som det skal være.

MEn lad os se hvad der sker af ændringer i den nye software, hvis den
da ellers kommer til DAnmark, vi har ikke set version 7, version 9 er ude
næsten alle steder og EMTS har den men må ikke indstallere den for os
da siemens ikke har fået testet den endnu og version 11 er ude i Norge

Dennis