Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forårs billeder
Fra : Allan Pedersen

Dato : 18-03-03 19:53

Hej

Jeg har taget et par billeder, der prøver at vise det kommende forår. Jeg er
ret ny indenfor fotokunsten. Billederne er taget med mit FujiFilm FinePix
S602Z, mit første digitale kamera. Jeg har brugt super macro, som kan stille
skarpt helt ned til 1cm, fantastisk. Kameraet er iøvrigt købt i USA sidste
jul, til hvad der svarer til 3800kr. spritnyt!!

Prøv og se billederene, og kom med jeres kommentar. De ligger på en helt ny
hjemmeside, så bær over med "rodet". De ligger under billdeder.

www.sitecenter.dk/apedersen

Venlige hilsner

Allan Pedersen

Fra : Frank Nørvig

Dato : 18-03-03 20:58

Hej Allan,

> Prøv og se billederene, og kom med jeres kommentar. De ligger på en helt
ny
> hjemmeside, så bær over med "rodet". De ligger under billdeder.
> www.sitecenter.dk/apedersen

Ja, hvem kan ikke kun glæde sig over at foråret er på vej?
Flotte billeder, der er dog lidt knas med kompositionen... Du skærer lidt
for meget i kanterne af blomsterne, men ellers knald-gode farver!
Har også altid haft en forkærlighed for makro-billeder, og dit kamera ser
også ud til at kunne gå rigtig tæt på.

Bliv endelig ved med det, men prøv om du kan få hele blomsterkronen med
næste gang

Nu er jeg også selv forholdsvis ny i faget, men jeg kan foreslå at du sender
billedet op til www.fotokritik.dk og får dit billede vurderet af andre
fotografer, professionelle såvel som amatører.

Mvh Frank Nørvig