Ny digital signatur: hvad kan den alt brug~
Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 18-03-03 19:50

Jeg tænkte på er det udelukkende til email eller kan man bruge den til at
kryptere filer og lign med? Hvad indholder den egentlig alt?

/Ejvind "SoulWalker" Toft

---

Fra : Steen B

Dato : 18-03-03 21:19

On Tue, 18 Mar 2003 19:49:44 +0100, "Ejvind \"SoulWalker\" Toft"
<email@REMOVEetoft.dk> wrote:

>Jeg tænkte på er det udelukkende til email eller kan man bruge den til at
>kryptere filer og lign med? Hvad indholder den egentlig alt?
>
>/Ejvind "SoulWalker" Toft

vist nok en digital underskrift til brug online bla. over for det
offentlige og andre der kunne tænkes at have brug for berigtiget
dokumentation af underskriver
/steen

Fra : Thomas B. Maxe

Dato : 19-03-03 08:20

"Ejvind "SoulWalker" Toft" skrev:
> Jeg tænkte på er det udelukkende til email eller kan man bruge den til
at
> kryptere filer og lign med? Hvad indholder den egentlig alt?

Digital signatur er blevet det populære navn for digitale certifikater,
selv om det nok vil skurre i ørerne på sikkerheds-entusiaster.
Digitale certifikater kan meget mere end bare signere e-mails.

Hvis du vil læse mere, er der en link-samling her:
http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=48399

Med venlig hilsen

Thomas B. Maxe
(som i denne forbindelse repræsenterer sig selv og ikke TDC)

Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 19-03-03 12:01

"Thomas B. Maxe" <toxicthomas@nospam.hotmail.com> wrote in message

> Hvis du vil læse mere, er der en link-samling her:
> http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=48399

Great thx. Det var lige noget i den retning jeg manglede :)

/SoulWalkeR

---