Ericsson T200 ??
Fra : Mads

Dato : 18-03-03 17:28

Nogen der har/kender denne fon.
Jeg Påtænker mig at købe en, hvis ikke der er en der kan overbevise mig om
at jeg skal købe noget andet, eller bare kan fortælle mig hvorfor jeg ikke
skal købe den ( eller. hvorfor jeg SKAL købe den )

Tak, Mads !!

Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 19-03-03 21:09

Jeg har ovenstående telefon, og er meget tilfreds med den. Dog kan jeg
bemærke at den er meget langsom på sms. Men der skulle efter sigende komme
en SW-opdatering der kan gøre dette bedre.

Mvh. Kasper

Fra : Mads

Dato : 19-03-03 21:57

Hvordan langsom ??
Til at sende eller skrive el... ??

Fra : Bo Larsen

Dato : 20-03-03 09:41

Mads wrote:
> Hvordan langsom ??
> Til at sende eller skrive el... ??

Når man skriver kan tlf. ikke følge med. Har selv en T65'er som var utrolig
langsom. Så sendte jeg den til software-opdatering, og nu er den stort set
lige så hurtig som en Nokia. Problemet er vist generelt for
Ericsson-telefoner.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen