gerjak fortelte
Fra : SB

Dato : 18-03-03 17:34

Nogen der kender til dem?
Er de gode nok kvalitetsmæssig?

De er jo noget billiger end eks. Isabella og Trio telte

Søren

Fra : Henrik Morsing

Dato : 18-03-03 22:36

> Nogen der kender til dem?
> Er de gode nok kvalitetsmæssig?

Har tidligere haft et vintertelt fra denne fabrikant. Opsætning af teltet
var besværligt qva konstruktionen, og det var svært at få tæt ved vognsiden.

Det endte med at en lettere efterårsstorm tog livet af det, og det blev
erstattet af en Snow Boy fra Isabella.

Dette telt er fortrinligt, og har overlevet 4 sæsoner i forskelligt vejr.
Jeg ville ikke betænke mig på at ofre meromkostningen.

Venligst
Henrik Morsing - som mest bruger campingvognen om vinteren

Fra : Kaj Mikkelsen

Dato : 31-03-03 19:44

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in news:3e774a60$0$52122
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Nogen der kender til dem?
> Er de gode nok kvalitetsmæssig?
>
> De er jo noget billiger end eks. Isabella og Trio telte
>
> Søren

Har nu haft et Gerjak sommerfortelt i 2 sæsoner, og er yderst tilfreds.
/Kaj

Fra : claus & anita

Dato : 06-04-03 00:23

Hej
har lige hjulpet en kollega med at sætte et op i dag(model arcadia+home
car552), og det er langt op til standarden på mit eget isabella penta årg
2000. Stængerne er simpelthen for dårlige i samlingerne(blød plast), er
svært at stramme ordentligt op, lynlåsene er med de "små" tænder .Hans
var en model 2001 men det lignede et telt der var 10 år gl.
I hobro er der en camping forhandler, også med hollandske fortelte men i
"isabella" kvalitet men lidt billigere end isabella, ellers vil jeg
personligt hellere købe et brugt isabella fortelt!
i dag hvor det blæste ca en halv pelikan, har jeg ihvertfald lært hvor
vigtigt det er at have nogle gode stænger der kan strammes rigtigt godt.
hilsen claus rasmussen

Fra : SB

Dato : 08-04-03 06:02

"claus & anita" <rubberduck@home2.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i dag hvor det blæste ca en halv pelikan, har jeg ihvertfald lært hvor
> vigtigt det er at have nogle gode stænger der kan strammes rigtigt godt.

Takker for svarene, tror vil se et "live" og opsat inden jeg evt. køber det.
Selv om jeg synes det er smart at man kan sættet 2 fortelte sammen, så man
enten får en solmarkise i forlængelse af det eksisterende fortelt, eller et
fortelt med en dybde på godt 5 meter, hvad ville være praktisk nok, når der
nu er børn med på turen

/Søren