Sopranos
Fra : Bjørn G

Dato : 18-03-03 15:39

Hej NG!

Er der nogen der ved hvem der har lavet titelmelodien til "Sopranos", der
hvor vi ser Tony køre rundt i New Jersey?

Det var så 1. spørgsmål, det andet er lidt mere tricky for jeg lå og var
næsten faldet i søvn da de begyndte at spille et nummer i mandags hvor
omkvædet vidst nok gik liodt i retning af "I love you" men det er jeg ikke
sikker på?
Det ville være rigtigt lækkert om nogen kunne hjælpe.

På forhånd tak

Bjørn G

Fra : Peter G

Dato : 18-03-03 15:59

"Bjørn G" <badegut@rapspot.dk> wrote in message
> Hej NG!
>
> Er der nogen der ved hvem der har lavet titelmelodien til "Sopranos", der
> hvor vi ser Tony køre rundt i New Jersey?

Det er et band som hedder A3.
Se www.rollingstone.com/news/newsarticle.asp?nid=10282

-Peter G

Fra : Henrik Øster

Dato : 19-03-03 10:28

Helt præcist hedder det London-baserede band Alabama 3, og jeg tror nok
at omtalte sang findes på deres første...
Henrik