Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aktiv fotoklub i Nordsjælland
Fra : Lars Holte

Dato : 19-03-01 16:52

Jeg er vendt tilbage til fotografering efter mange års pause og vil gerne
gøre lidt mere ud af det. Jeg vil derfor gerne i kontakt med ligesindede.
Jeg bor i Kokkedal, dvs. i nærheden af Øresund midt mellem Helsingør og
København. Der var en gang en klub i Hørsholm, men den er vist sovet ind for
længe side.
Så vidt jeg kan se, er der klubber i Lyngby, Stenløse, Ølstykke og Hillerød.
Jeg vil på den ene side helst ikke køre for langt, men vil også gerne ind i
en klub med et vist aktivitetsniveau. Er der nogen der kan give nogle
anbefalinger?

Lars Holte
Email: holte@nob.dk

PS. Jeg er Pentax-mand og helst til S/H-film, men det kan vel tilgives også
i disse digitale tider ...

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 19-03-01 23:26

Hej Lars

On Mon, 19 Mar 2001 16:51:59 +0100, "Lars Holte" <holte@nob.dk> wrote:

> [...]
>København. Der var en gang en klub i Hørsholm, men den er vist sovet ind for

Den her er måske også sovet ind, men du kan da pröve: Helsingör
Fotoklub, de var da jag flyttede fra Snekkersten for 21 år siden meget
aktive og havde en hel del år på nakken så der findes håb om at de
stadig findes.

Hör med Helsingör kommunes fritidsforvaltning eller spörg hos
fotohandlerne i Helsingör.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige

Fra : Stefan Frederiksen

Dato : 20-03-01 23:14

Ellers kan du altid prøve Helsinge Fotoklub.

Læs mere om dem på http://helsinge.fotoklub.dk

Stefan Frederiksen