Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkald af negativer og direkte på CD
Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 18-03-03 14:49

Hej

Er der nogen af jer der kender et sted man kan få fremkaldt film og få
billederne scannet (og lagt på CD), uden at man absolut skal betale
for papir-kopier? Jeg har brugt Phototeam, men de kræver vist at man
får en papir-kopi, hvilket fordyrer tingene lidt...

Jeg bor i Århus.

MVH

--
Jesper

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-03-03 14:56

"Jesper Lillesoe" <jesper@FJERNveloce.dk> wrote in message
> [...]
> for papir-kopier? Jeg har brugt Phototeam, men de kræver vist at man
> får en papir-kopi, hvilket fordyrer tingene lidt...

Jeg mener at JapanFoto og Merlin gør det.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 18-03-03 20:58

"Jesper Lillesoe" <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for papir-kopier? Jeg har brugt Phototeam, men de kræver vist at man
> får en papir-kopi, hvilket fordyrer tingene lidt...

Du kan komme ind til Lorentsen Fotografi Viborgvej 33 ved den gamle by kan
ikke huske pris, men du behøver ikke købe nogle papir billeder, hvis du ikke
har behov for dem, og du betaler heller ikke for noget du ikke køber med.
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : WebCat

Dato : 19-03-03 08:27

PhotoCare gør da.
Og PhotoTeam gør også, hvis de vil.

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 19-03-03 08:33

> [...]
> for papir-kopier? Jeg har brugt Phototeam, men de kræver vist at man
> får en papir-kopi, hvilket fordyrer tingene lidt...

Uden at vide om de har en butik i Århus, vil Inter-photo i alt fald
gerne - og de hører da til her i østjylland. Koster vist 79,50 eller
sådan noget. (29,50 for negativer + 50,00 for CD)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD