[DVD] A Bridge Too Far
Fra : Morten Steen

Dato : 18-03-03 13:44

NU er jeg forvirret!
For en måned siden kunne man IKKE få subj. på R2 UK DVD. Den var udgået.
Samtidig kunne jeg læse i Empire (engelsk filmblad) at der var en Special
Edition sat til release i maj. Og det var jo kanon nyheder.
Jeg har dog aldrig kunnet finde info omkring denne udgivelse.
Og nu kan man så igen købe den oprindelige udgave hos Blackstar, som i
øvrigt heller aldrig har nævnt Spec. Ed. under deres coming attractions.
Er der nogen herinde der har hørt noget om det her, og kan gøre mig klogere?
Jeg ved jo snart ikke om jeg tør bestille den, hvis den Spec. Ed. udkommer
om 2 mdr...

Morten

Fra : Morten Steen

Dato : 18-03-03 15:29

Aha... nu faldt jeg lige over den her :

http://www.dvddebate.com/article.php?sid=3135

Og DET ser jo godt ud. Men hvorfor f****n står den så ikke på nogle release
skemaer jeg har set? Udover Empires...

Mystisk.

Morten

Fra : Jesper Winding

Dato : 19-03-03 14:31

Jeg har også skrevet den på min "købe liste" men da jeg aldrig bruger
Empire - må jeg have den et andet sted fra - prøv region2 projektet eller
dvdworld - det er sikket der jeg har den fra.

--
Jesper

Fra : Morten Steen

Dato : 19-03-03 15:04

> Jeg har også skrevet den på min "købe liste" men da jeg aldrig bruger
> Empire - må jeg have den et andet sted fra - prøv region2 projektet eller
> dvdworld - det er sikket der jeg har den fra.

NEJ, hvor groft! Jeg fandt den på www.dvdworld.co.uk, og tror du ikke at
releasedaten er sat til 6. april... 2004?!?! TOTAL uholdbart.
Nå, så må jeg investere i den alm. release nu, og så se på det til den
tid...
MGM fortjener nogle timer i Skærsilden for det her.

Morten

P.S. Tak for tippet, Jesper. Rart at få noget klarhed.

Fra : Jesper Winding

Dato : 19-03-03 15:10

HOLDT!!! stop stands for f.... på min seddel står 5.maj...
hva'f..... rolig nu - mere kaffe - sq vi ikke lige se om vi kan finde mere
før vi køber....

--
Jesper

Fra : Jesper Winding

Dato : 19-03-03 15:17

http://www.dvddebate.com/article.php?sid=3135

åbenbart her jeg har min fra.

--
Jesper

Fra : Jesper Winding

Dato : 19-03-03 15:20
Fra : Morten Steen

Dato : 19-03-03 15:45

> http://www.streetsonline.co.uk/common/product.jhtml?pid=30009204 har den
> også til 5 maj

Men det falske cover de har dér...

Foreløbig håber jeg så på 5. maj. Ellers falder der brænde ned!

Morten