Vision XLA Large Arbour Lightweight
Fra : Kent Lodberg

Dato : 18-03-03 11:15

Dette er mere til redaktionen...

Jeg så lige jeres indlæg om det nye vision hjul, men kan nogen svare mig på
hvor den findes henne, eller hvornår den eventuelt kommer til landet? den er
jo ikke at finde på visions egen hjemmeside??? Hvor har i priserne fra ???

MVH
Kent Lodberg, vision-fanatiker

Fra : *¨* kent *¨*

Dato : 18-03-03 13:36

On Tue, 18 Mar 2003 11:14:57 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Kent
Lodberg wrote:

>Dette er mere til redaktionen...

Vilken redaktion? Du har skrivit ditt inlägg till gruppen
dk.fritid.lystfiskeri, och här finns ingen redaktion.

<klipp>

Fra : Steelhead -

Dato : 21-03-03 11:21

> Vilken redaktion? Du har skrivit ditt inlägg till gruppen
> dk.fritid.lystfiskeri, och här finns ingen redaktion.

Nu er det jo heldigvis sådan at også redaktionen på Scandicangler også læser
indlæg i denne gruppe
- de og andre kan godt finde ud af at skrive sammen her. Ville det være
anderledes hvis man lavede
et attention - en eller andet - indlæg - nej det er helt i orden, bare det
ikke er til redaktionen af
scandicangler.

Alle andre end dig (og et par stykker til) forstår godt hvad manden mener så
lad være at "spille" dum.

Fra : *¨* kent *¨*

Dato : 21-03-03 15:36

On Fri, 21 Mar 2003 11:20:36 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri>
Steelhead - wrote:

> [...]
>scandicangler.
>
>Alle andre end dig (og et par stykker til) forstår godt hvad manden mener så

Jag _spelar_ i alla fall bara dum, men att döma av ditt inlägg så _är_ du
dum. Det är en viss skillnad.

Inlägg till Scandic Angler har inte i news att göra. De kan sätta upp ett
eget forum, det gör alla andra.

Fra : Steelhead -

Dato : 27-03-03 16:49

> [...]
> dum. Det är en viss skillnad.
>
> Inlägg till Scandic Angler har inte i news att göra. De kan sätta upp ett

Jeps, dum som en dør - hvad har dit indlæg forresten at gøre i en diskussion
om fiskeri ? Hvis du
vil diskutere den slags er det så ikke den forkerte gruppe du skriver i ?

Fra : Steelhead -

Dato : 21-03-03 11:26

Kent,
du kan se mere om hjulene på
www.flyfishingireland.com/Products/visionreels.html

vh

Fra : Kent Lodberg

Dato : 24-03-03 19:20

Mange tak for linket Steelhead.
Og forresten tak for forsvaringen af mit indlæg:)

Knæk og bræk
Kent