MS Windows
briani 27239
Uventet lukning af Win XP
Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-03-03 10:42

Hejsa.

Min pc gav mig 45 sekunder til at lukke alle programmer før den ville
genstarte mit system. Det skete imens Outlook Express og MSN Messenger
kørte.

Jeg har postet et billede af beskeden i dk.binaer, med subj Billede
til indlæg i dk.edb.system.ms-windows.

Nogen der ved hvad der er gået galt eller er ved at gå galt. Den har
kørt stabilt siden genstart.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : **TwN**

Dato : 18-03-03 10:54

"Jesper Hansen" <sebulba_@mailme.dk> wrote in message
> Hejsa.
> Min pc gav mig 45 sekunder til at lukke alle programmer før den ville
> genstarte mit system. Det skete imens Outlook Express og MSN Messenger
> kørte.

Din computer blev bedt om at lukke ned af en computer med navnet: "NT
AUTHORITY", af en bruger: "SYSTEM"...
Du kan selv gøre dette, ved at skrive 'shutdown' fra en dos-prompt.
Meddelelsen der er givet tyder på at en af dine system procceser har lavet
en fejl, så det er mugligt at windows selv har gjort dette, for at undgå
disk/system fejl ol.
Har du installeret ServicePack 1?

**TwN**

Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-03-03 10:57

On Tue, 18 Mar 2003 10:53:34 +0100, "**TwN**" <svenning@krogager.dk>
wrote:

>Har du installeret ServicePack 1?

Ja !

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : **TwN**

Dato : 18-03-03 11:01

> Ja !

Er det en lovlig eller ulovlig kopi?

**TwN**

Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-03-03 11:25

On Tue, 18 Mar 2003 11:01:04 +0100, "**TwN**" <svenning@krogager.dk>
wrote:

>Er det en lovlig eller ulovlig kopi?

Det er nok det man kalder en kopi..

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : **TwN**

Dato : 18-03-03 12:41

> Det er nok det man kalder en kopi..

Så kan der vist godt være nogle problemer med Service Pack 1...
Meeen, jeg tror nu bare det er en system proces der fejlede, så windows selv
lukkede ned...

**TwN**