Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotolabo Organizer
Fra : Jakob Rasmussen

Dato : 18-03-03 10:23

Jeg bruger pt. Fotolabo Organizer til at organisere mine digitale billeder.
Programmet virker ret godt til mine behov, men jeg kunne godt tænke mig at
opgradere til en nyere version, hvis det er muligt. Den version jeg har nu
er 1.06 fra engang i 1997 (!). Jeg har ikke kunne finde links til nyere
versioner nogle steder eller links til hvor jeg kan købe det.

Jeg formoder at programmet er fulgt med en digital fremkaldelse for nogle år
siden, og at det måske kan skaffes den vej rundt. Nogen bud på hvor jeg kan
finde en nyere version af programmet eller alternativt hvor jeg skal
fremkalde billeder digitalt for at få det leveret sammen med billederne?

// Jakob

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 19-03-03 10:14

"Jakob Rasmussen" <jensjakobrasmussen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde en nyere version af programmet eller alternativt hvor jeg skal
> fremkalde billeder digitalt for at få det leveret sammen med billederne?

Hej Jacob
Jeg er selv glad for dette program og har flere gange forsøgt at finde en ny
verssion, men uden held.
Jeg har dog netop nu prøvet at skrive til fotolabo, som er det onlinefirma
der vedlægger programmet på deres cd'er med billeder.
http://www.fotolabo.net/danmark/danmark.html
Jeg syntes billeder på cd er noget hø, men programmet opvejede den oplevelse

Jeg har til gengæld fået lavet en del papirbilleder derfra og de er flotte..
mvh Kirsten

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 19-03-03 15:47

> [...]
> finde en nyere version af programmet eller alternativt hvor jeg skal
> fremkalde billeder digitalt for at få det leveret sammen med billederne?

Der er version 3,8 som kun kan fåes ved at bestille en cd med billeder, har
netop fået svar fra fotolabo...
mvh Kirsten