Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Mozilla 1.3 og IE bookmark import
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-03-03 09:30

Hej.

Jeg har netop installeret den seneste Mozilla 1.3.
Den har dog ikke importeret mine IE bookmarks

Løsningsforslag?

En bug?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 18-03-03 11:06

Hej

Fischer & Døssing wrote:
> Jeg har netop installeret den seneste Mozilla 1.3.
> Den har dog ikke importeret mine IE bookmarks
> Løsningsforslag?

Under "Undgå pop-up reklamer i IE??" var dette problem behandlet i
gruppen for et par dage siden.

Løsning:
Eksporter dine favorites til HTML fra IE og importer dem bagefter i Mozilla.

> En bug?

Ja det lyder sådan.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-03-03 11:19

Stig Nygaard (stig@REMOVE-THISrockland.dk) skrev:

> Løsning:
> Eksporter dine favorites til HTML fra IE og importer dem bagefter i
> Mozilla.

Tar

Kendte slet ikke den funktion i IE.
Man lærer lidt hver dag.