udlejningsbåd til min. 16 personer.....
Fra : mj

Dato : 17-03-03 23:32

Hejsa---
Vi er en gruppe på 16 der er ved at planlægge studietur i slutningen af
august, og en af ideerne var at leje en båd og sejle rundt til danske og
svenske havne for at besøge virksomheder med interesse for vores
fagområde... Det kan være at nogen her i gruppen kender til en der har en
båd der kan bruges til en ca. 10 dages tur, og komme med en ca. pris på hvad
sådan et arrangement kan komme til at koste så vi har noget økonomisk at
planlægge ud for....links til hjemmesider er også meget velkomment....
De bedste hilsner...
Morten

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-03-03 00:22

"mj" <mobo@*stop*spam*.dk> skrev i en meddelelse news:3e764d5b$0$31999

> [...]
> sådan et arrangement kan komme til at koste så vi har noget økonomisk at
> planlægge ud for....links til hjemmesider er også meget velkomment....

Det er et godt initiativ. Jeg vil nødig forklejne folks økonomi her i gruppen, men jeg tror nu
alligevel at du bliver skuffet. Der er næppe ret mange her i gruppen, der har både til at
opvarte 16 personer plus mandskab....

Det er altså en **ret** stor båd

Men et bud kunne være Donna Wood eller Maja. Du kan se mere her:
www.sejlskib.dk/Skibsliste/flaade_start.htm

Prisen? Uhaaa, da, da. Jeg aner det ikke, ring til dem. Men jeg tillader mig at gætte på, at
Donna Wood kommer op omkring 8-10.000 pr. døgn plus forplejning, men det er som sagt kun et
gæt!

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: *****
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ **********

Fra : OK

Dato : 18-03-03 23:02

> [...]
gruppen, men jeg tror nu
> alligevel at du bliver skuffet. Der er næppe ret mange her i gruppen, der

Det skulle vel ikke være så svært -
WILLIAM JØRGENSEN
Kan lejes for ca. 600,- i timen, men det skulle vel være til at få et
tilbud...?
Prøv denne!
http://www.faergevest.dk/

Mvh

Lars Elmkjær

begin 666 blank10x10.gif
M1TE&.#EA#P`/`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````/``\`0 (-A(^IR^T/
)HYRTVHMG`0`[
`
end

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-03 12:40

> [...]
gruppen, men jeg tror nu
> alligevel at du bliver skuffet. Der er næppe ret mange her i gruppen, der

Prøv at kigge på http://www.smakkecenter.dk under Ud At Sejle...

Mit bud er at det godt kan lade sig gøre at leje sådan en skonnert... Hvad
det koster - kan man jo altid forhøre sig om...

Mvh
Allan

Fra : Klaus

Dato : 21-03-03 15:21

> [...]