Chat forkortelser?
Fra : Michael

Dato : 17-03-03 22:58

Hej

Jeg leder efter en side med chat forkortelser, der var engang en MEGET lang
liste på opasia, men den kan jeg ikke finde igen.

Jeg fik en sms med KZ til sidst, og er ikke helt sikker på hvad det betyder,
men kunne godt tro det kunne være knus.

Så jeg håber i kan hjælpe med en side, der bare har LISTEN.

Michael

Fra : gooby

Dato : 17-03-03 23:10

Hej Michael

Du kan finde en sådan liste her: http://www.gooby.dk/mobil/smsfork.php

Med Venlig Hilsen

Nicolaj

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Blom

Dato : 18-03-03 00:52

"Michael" <michael@duerher.dk> skrev

> Så jeg håber i kan hjælpe med en side, der bare har LISTEN.

Uden at skulle gøre reklame for mit eget site, så prøv at kik på
http://blom.dk under chat

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Michael

Dato : 18-03-03 10:06

> "Michael" <michael@duerher.dk> skrev

> Uden at skulle gøre reklame for mit eget site, så prøv at kik på
> http://blom.dk under chat

Tak til jer begge to Men jeg kan ikke finde KZ på nogle af jeres link

Michael

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 18-03-03 10:18

"Michael" skrev i en meddelelse
> Tak til jer begge to Men jeg kan ikke finde KZ på nogle af jeres link

Måske et dumt forslag, men hvad med at skrive tilbage til personen der skrev
det, og spørge hvad det betyder?? Det kan jo sagtens være et
halv-hjemmelavet ord.

Hygge...
Daniel

Fra : Michael

Dato : 18-03-03 10:37

"Daniel Alstrup" <daniel.alstrupNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skrev
> det, og spørge hvad det betyder?? Det kan jo sagtens være et

Ja det kunne jeg også godt gøre Men nu er det en jeg ikke har set og
snakket med i et par år. Så vil man jo helst ikke lyde dum og spørge
hende selv.

Michael

Fra : Anders Hansen

Dato : 18-03-03 15:47

Jeg tror du skal regne med det står for KnuZ

--

Venlig Hilsen

Anders Hansen
mail@REMOVETHISanders-hansen.dk

Fra : Michael

Dato : 18-03-03 21:29

"Anders Hansen" <anders_hansenREMOVETHIS@tune.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror du skal regne med det står for KnuZ

Det har man da lov at håbe

Michael

Fra : H3nrik V!

Dato : 21-03-03 17:51

"Anders Hansen" <anders_hansenREMOVETHIS@tune.dk> wrote in message
> Jeg tror du skal regne med det står for KnuZ

[KZ] er da i lydskrift snarere KISS...!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...