Foto
IBM760 5420
Teil 3020
fremkaldelse i overstørrelse
Fra : Sebastian Zamorski

Dato : 17-03-03 22:48

Jeg skal have fremkaldt 6 stk. film i enten 13X18, 15x20 eller 18x27(sikkert
hundedyrt!) og vil høre om nogen kan anbefale et sted i København hvor dette
kan gøres fornuftigt - jeg tænker både prismæssigt og på kvaliteten.

Fra : Lars [8210]

Dato : 18-03-03 00:08

Sebastian Zamorski wrote:
> [...]
> 18x27(sikkert hundedyrt!) og vil høre om nogen kan
anbefale et sted i
> København hvor dette kan gøres fornuftigt - jeg tænker

Hej
Japan foto har i marts tilbud på 20x30 cm for kun kr.10,-
Kvaliteten svinger - også fra butik til butik.....

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Mikael

Dato : 18-03-03 08:34

Merlin plejer at være billige, de benytter fujicolor i Tyskland.

Mikael

---

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 18-03-03 08:44

"Sebastian Zamorski" <info@sezam.dk> wrote in

> [...]
> 18x27(sikkert hundedyrt!) og vil høre om nogen kan anbefale et sted i
> København hvor dette kan gøres fornuftigt - jeg tænker både prismæssigt

Jeg mener at Foto/C i Holbergsgade, Kbh., kan lave 13x18 direkte fra filmen
(altså uden at du først skal have filmen fremkaldt og så få lavet billederne
som genbestillinger bagefter) Prøv at give dem et ring ->
http://www.fotoc.dk

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : den glade dreng

Dato : 18-03-03 21:43

Der ligger en ved Nørreport station som kan lave i 15x20,
prøv evt med et negativ for at teste kvaliteten, inden du
får dine film fremkaldt der. Måske du endda kan få et
tilbud, tror de er til og tale med.

hilsen

Per