Skærme
Fijala 3554
Hvilken 19" skærm. Skal bruges primært til~
Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 17-03-03 21:33

Hej.

Jeg står overfor at skulle købe en skærm mere. Den skal fungere som
hovedskærm i et to skærms system.
Den skal bruges til billedbehandling, hvorimod den anden skal bruges til
filbrowsning imens.

Hvilken skærm kan anbefales? Prisleje omkring 6.000,-

Thomas A. Jørgensen

Http://www.freelance-foto.dk

Fjern tallene fra min e-mail adresse.
Så skulle den gerne virke.

Fra : ct

Dato : 20-03-03 20:45

sony er gode. eller tag en 22" samsung 1200nf istedet, den bruger jeg på
arbejdet (webdesign)

claus