Hundeejer igen - endeligt!
Fra : Lars Ehlers

Dato : 17-03-03 21:18

Efter at været uden hund i knap 7 år har jeg langt om længe fået hund igen.

Så vores hjem huser nu:

Sammy - Golden Retriever han - 7,5 uge
Josie - skeptisk hunkat - 3 år

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Henrik

Dato : 17-03-03 21:47

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Efter at været uden hund i knap 7 år har jeg langt om længe fået hund
igen.

> Så vores hjem huser nu:
>
> Sammy - Golden Retriever han - 7,5 uge

Tillykke med hunden 7,5 uger?? skal den ikke være 8 uger før end den må
tages fra kuldet.

Jeg håber at der med tiden vil komme en masse sjove oplevelser som du kan
berette om samt nogle billeder, husk at tage mange billeder specielt i
hvalpeperioden. Tiden går stærkt og den lille hund er lige pludselig blevet
stor.

Mange venlige hilsner
Henrik
og borderen Mille 5 mdr.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 17-03-03 22:03

"Henrik" <hansehen@mail.tele.dk> wrote in message

> Tillykke med hunden 7,5 uger?? skal den ikke være 8 uger før end den må
> tages fra kuldet.

Der findes ingen love på det område herovre, i praksis sælges de fleste
hvalpe, når de er mellem 7 og 8 uger gamle.

> [...]
> berette om samt nogle billeder, husk at tage mange billeder specielt i
> hvalpeperioden. Tiden går stærkt og den lille hund er lige pludselig

Vi har fuld gang i det digital kamera. Smider nogle billeder på nettet, når
jeg kommer hjem fra arbejde. Hundehvalpe er søde og sjove, men jeg tror at
både min kone og jeg havde glemt, hvor stort arbejde det er at have en lille
lømmel i huset Heldigvis har han vænnet sig hurtigt til de nye
omgivelser, han har ikke engang forstyrret os om natten endnu.

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : x Vuf x

Dato : 25-03-03 12:49

Mon, 17 Mar 2003 13:02:45 -0800, Lars Ehlers wrote:
>"Henrik" <hansehen@mail.tele.dk> wrote...

>Der findes ingen love på det område herovre, i praksis sælges de fleste
>hvalpe, når de er mellem 7 og 8 uger gamle.

Endnu et bevis for, at man ikke skal falde på halen over alt amerikansk!
Dér må hunde jo også sælges i et supermarked!

Jeg sælger helst ikke hvalpe, før de er 10 uger gamle. Det er min erfaring
efter 12 års opdræt, at hvalpen længes/sørger mindre. I den alder er de mere
opsat på at opleve noget nyt.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.com/ webmaster@***sonpet.com
Nu er de snart færdige... De flotte nye hjemmesider. /\\|//\

Fra : Siv-Helen Alterskjær

Dato : 18-03-03 00:22

Gratulerer!!

Håper dere får mange fine år sammen.